Pagina 1 van 1

Bevestigen ruitenwisserarm V4 1978

Geplaatst: wo 23 dec, 2020 17:15
door Basman
Hallo Saabvrienden!

Tijdens een van de laatste ritjes dit jaar begon het te regenen. Helaas werkte 1 van de 2 ruitenwissers niet helemaal mee (of eigenlijk helemaal niet). Oorzaak: hij zit te los op de as aangezien die met enig freubelwerk was vastgezet voor de APK.

Afbeelding

Nu wil ik deze winter gebruiken om o.a. dit op te knappen, maar ik kan eigenlijk niet goed zien hoe de arm wel goed moet worden bevestigd op de as. De andere wisserarm zat met 2 moertjes en een boutje soort van vast, maar ook deze arm kan ik zonder probleem loshalen van de as:

Afbeelding

Weet iemand hoe je de arm het beste kunt vastzetten? Ik heb geen schuifmaatje, maar ik gok dat de maat M5 is?

Re: Bevestigen ruitenwisserarm V4 1978

Geplaatst: wo 23 dec, 2020 21:13
door Luud
Wellicht kan je hier iets mee...
viewtopic.php?f=11&t=34394