Ik wil graag het voorruitrubber plus pees van een Sonett III vervangen. Weet iemand een adres waar ik het rubber plus pees kan krijgen?
Het adres van Jack Ashcraft heb ik, maar krijg hiermee na herhaaldelijk proberen geen contact.
Vervangen voorruitrubber Sonett
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Vervangen voorruitrubber Sonett
Op het industrieterrein achter de oude garage van Joel in Groningen zit een leverancier van allerlei rubber profielen. Daar heb ik een profiel gehaald voor de achterruit van mijn Sonett. Het lijkt mij dat ze ook wel iets hebben voor de voorruit, is standaard spulV4liefhebber schreef:...voorruitrubber plus pees van een Sonett III vervangen. ...waar ik het rubber plus pees kan krijgen?
jackashcraft@charter.net ? Hij is overigens érg duur... Je zou dan ook Chip Lamb van West of Sweden Saab kunnen proberen.Het adres van Jack Ashcraft heb ik... geen contact.
-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid
72Sonett-III
Alvast bedankt.
Ik heb inderdaad een ander adres van jackashcraft.jackashcraft@charter.net ? Hij is overigens érg duur...
Heb je het adres toevallig ook. Ik heb nl. ook nieuwe portier- en achterruitrubber nodig. Heb je ook een foto van het profiel van het achterraamruber. Bij mij zit er nl. een niet goed afdichtendprofiel (niet origineel, van een Mitsubishi Colt geloof ik) in.Op het industrieterrein achter de oude garage van Joel in Groningen zit een leverancier van allerlei rubber profielen. Daar heb ik een profiel gehaald voor de achterruit van mijn Sonett.
Alvast bedankt.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
sonett
- Geregistreerd lid
-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid
Sonett
Ik ga maar eens bij een "rubberboer"op bezoek.
Mocht ik erniet uit komen, maak ik graag van het aanbod gebruik.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
Bedankt voor het aanbod. Ik heb echter nog enkele andere rubbers nodig.Ik heb deze afdichtingen van bij Mercedes
op de meter tekoop
Ik kan de bestel ref wel even opzoeken als je dat wil
Ik ga maar eens bij een "rubberboer"op bezoek.
Mocht ik erniet uit komen, maak ik graag van het aanbod gebruik.
In ieder geval bedankt voor de reactie.