En weer door... hij gaat weer!

1967-1980
Gebruikersavatar
Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 1203
Lid geworden op: di 26 mei, 2015 20:40
Regio: NL - Provincie Limburg

Re: En weer door... hij gaat weer!

Bericht door Luud » za 30 mei, 2026 9:19

Mooi Redmer...het blijft Hobby....
96 V4 1500 uit 1971 sinds 2015
90 uit 1985 sinds 2017
95 V4 1700 uit 1972 sinds 2019

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 16897
Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: En weer door... hij gaat weer!

Bericht door turbopilot » za 30 mei, 2026 9:24

Vooral de laatste opmerking, dan denk je dat je het goed doet door er nieuw in te zetten, blijkt dat bijna bij alles het niet meer de kwaliteit heeft van vroeger . Gek wordt je ervan.

Vd week ook hier weer zo’n dingetje , een nieuwe lpg afsluiter bleek de stoorzender , terwijl die ouwe het gewoon volhouden met een duidelijke klik

Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje :-S+
(\\==U==//) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee

Gebruikersavatar
redmervand
Donateur (6x)
Donateur (6x)
Berichten: 1935
Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 21:49
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: En weer door... hij gaat weer!

Bericht door redmervand » za 30 mei, 2026 9:26

turbopilot schreef: Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje :-S+
Klopt, dat las ik van de week dus terug! Afbeelding
Daarom eerst dat gaan proberen, maar lampjes wisselen en wiebelen deed niks, dus toen maar de oude gezocht en geprobeerd en wonder boven wonder Afbeelding
Saab 9000 CS 2.3 my '96 in Java Black
Saab 96 '72 in Tyrolergrön
Saab 99 GL 5sp. my '83 in Cherry Red