En weer door... hij gaat weer!
-
Luud
- Donateur (8x)

- Berichten: 1203
- Lid geworden op: di 26 mei, 2015 20:40
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: En weer door... hij gaat weer!
Mooi Redmer...het blijft Hobby....
96 V4 1500 uit 1971 sinds 2015
90 uit 1985 sinds 2017
95 V4 1700 uit 1972 sinds 2019
90 uit 1985 sinds 2017
95 V4 1700 uit 1972 sinds 2019
-
turbopilot
- Donateur (7x)

- Berichten: 16897
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: En weer door... hij gaat weer!
Vooral de laatste opmerking, dan denk je dat je het goed doet door er nieuw in te zetten, blijkt dat bijna bij alles het niet meer de kwaliteit heeft van vroeger . Gek wordt je ervan.
Vd week ook hier weer zo’n dingetje , een nieuwe lpg afsluiter bleek de stoorzender , terwijl die ouwe het gewoon volhouden met een duidelijke klik
Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje
Vd week ook hier weer zo’n dingetje , een nieuwe lpg afsluiter bleek de stoorzender , terwijl die ouwe het gewoon volhouden met een duidelijke klik
Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
-
redmervand
- Donateur (6x)

- Berichten: 1935
- Lid geworden op: wo 07 mar, 2012 21:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: En weer door... hij gaat weer!
Klopt, dat las ik van de week dus terug!turbopilot schreef: Overigens wat het opladen betreft, volgens mij heb ik ooit eens in een ver verleden problemen gehad door defect indicatie lampje

Daarom eerst dat gaan proberen, maar lampjes wisselen en wiebelen deed niks, dus toen maar de oude gezocht en geprobeerd en wonder boven wonder

Saab 96 '72 in Tyrolergrön