Volgorde monteren: eerst ruiten dan hemel?
Geplaatst: za 03 jul, 2021 18:06
Als ik de manual goed begrijp is de hemelbekleding bevestigd in de rubbers van de ruiten. Klopt dat?
het forum voor Saabliefhebbers!
https://www.saabforum.nl/