'79er (MY80) 96 te koop op Mp.
Geplaatst: ma 22 nov, 2021 17:17
Persoonlijk vind ik dit de mooiste kleur voor de late series.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/sa ... l-1980-wit
Maar wéér geen foto's van de binnenkant van de kofferbak bij de schokbreker-punten. Jammer. (Waar komt trouwens de vloermat met het Saab-logo vandaan? Ben naar zoiets op zoek!)
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/sa ... l-1980-wit
Maar wéér geen foto's van de binnenkant van de kofferbak bij de schokbreker-punten. Jammer. (Waar komt trouwens de vloermat met het Saab-logo vandaan? Ben naar zoiets op zoek!)