Pagina 1 van 1
YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: do 05 jan, 2023 21:07
door MvR
Op YT sinds een paar weken een video van een commerciƫle uploader mbt de verkoop van een 96 in de USA. Duidelijk zichtbaar rechtsonder in beeld: airco! Zo te zien van het type dat door de dealer achteraf werd ingebouwd. Maar ik heb nooit geweten dat het een 'dealer-optie' was. Maar... als je goed kijkt: tussen de draaiknoppen staat 'SAAB". Iemand meer info? Of foto's van onder de motorkap?
Ziet er wel strak uit; alsof het gewoon erin hoort!
Re: YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: do 05 jan, 2023 21:22
door Christiaan94
Zeker, ook geleverd op de (vroege) 99's en Sonetts als een dealer-optie.
Re: YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: do 05 jan, 2023 22:59
door Ronnes
Re: YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: vr 06 jan, 2023 11:31
door turbopilot
Mijn sonett had er ook 1 in, die gietijzeren Compressor was ongeveer net zo zwaar als het motorblok

Re: YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: di 17 jan, 2023 22:53
door redmervand
Het andere filmpje toont wat meer beeld van de airco
Re: YT video van een 96 met airco (dealeroptie?)
Geplaatst: di 17 jan, 2023 23:32
door MvR
Ja, is van dezelfde gast; hij wil 'm zo verkopen/veilen(?) Persoonlijk zou ik zoiets toch in 1 video monteren en niet hap-snap videootjes.
Ondertussen weet ik iets meer: de Amerikaanse restauratieprograma's op Discovery tonen dit type ook vaak als aftermarket airco.