Dankzij een heel hulpvaardige verkoper en een goede vriend met een autoambulance (maar daarom alleen is het geen goede vriend

) gisteren de body die hier een paar weken geleden te koop stond, opgehaald. Geklus in het donker, maar het is gelukt!
Eer zit een tweede dak bij. Waarom? Omdat het 'vaste' dak een deuk heeft. M.i. wel door een goede plaatwerker op te lossen, maar dit blauwe dak geeft ook de kans om te experimenteren met een vouwdak. (Renault Twingo? Suggesties zijn welkom). En als dat experiment lukt, hoeft er geen uitdeuker aan te pas te komen! Zet ik er een vouwdak in!
Geen roest? Nee. De vorige eigenaar heeft alles uitgeslepen, vervangen en gespoten. De carrosserie is zelfs verstevigd op de manier die de fabriek suggereerde voor het gebruik tijdens rallies.
Ja, ik mis nogal was stukken... maar daar wordt aan gewerkt. Twee voorschermen heb ik al - en die zijn goed. En zo gaan we verder!
Bij daglicht ziet dat er zo uit (kop koffie en iPhone in de hand...)

Saab 96-rijder sinds 1980 - met onderbrekingen. Momenteel in het bezit van 3x een V4:
* 1973 Saab 95; gerestaureerd
* 1976 Saab 96: work in progress
* 1980 Saab 96: barnfind; in opslag sinds 1991.