Op zoek naar afbeeldingen van de bedrading in de kofferbak

1967-1980
Plaats reactie
MvR
Geregistreerd lid

Op zoek naar afbeeldingen van de bedrading in de kofferbak

Bericht door MvR » wo 10 jan, 2024 21:17

Mijn project 96 was een 'eitje' als het ging om de bedrading vóór en achter het dashboard. Maar in de kofferruimte... is het heel anders!

Helaas kwam ik de bekende Scotch-blokjes tegen. Ben ik allergisch voor. Maar op de een of andere manier heb ik het idee dat deze blokjes een zg 12-pinsconnector vervangen. Heeft iemand detailfoto's voor me hoe het er uit zou moeten zien? Op het schema staat meerdere keren '55' ( de 12-pinsconnector). Het zal dus wel telkens om dezelfde connector gaan?

Iets van de chaos... En nee, geel hoort daar niet te zijn.
Afbeelding

72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Op zoek naar afbeeldingen van de bedrading in de kofferbak

Bericht door 72sonett3 » wo 10 jan, 2024 21:44

"55" is de dikke 12 polige connector (maar met 10 pennen) links onder het dashbord, van de kabelboom die door de A-stijl boven de deur langs naar de kofferruimte gaat. Verder zitten er alleen stekkers aan voor binnenverlichting, benzinetank en rem- en achterlichten etc.
De blauwe blokjes zijn waarschijnlijk voor een trekhaakstekker.

Afbeelding connector "55"

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding binnenverlichting

Afbeelding achterruitverwarming, benzinetank

Afbeelding Afbeelding verlichting links- en rechtsachter, nummerplaat, bagageruimte

Deze kabelboom zit nu in Knutselkermit, de 96 van Panhead.

MvR
Geregistreerd lid

Re: Op zoek naar afbeeldingen van de bedrading in de kofferbak

Bericht door MvR » wo 10 jan, 2024 22:00

Mooi! Da's relevante info. Daar kan ik wel wat mee. Morgen aan de slag!

Update: niks aan de auto gedaan. Ik heb een aantal drinkpoelen voor het wild op mijn terrein. Die zijn dichtgevroren en toen ik ging kijken bedacht me dat ik het riet nu goed kon kappen. Dat moet worden uitgedund. Maar de afgelopen jaren is daar niks van gekomen omdat ik er niet bij kon! Nu, dankzij het ijs wel. Schuifelend over ijs met een geslepen(!!!) schoffel aan de slag en alles weggehaald. Daarna met grof geweld langs de randen gaten in het ijs gehakt voor het wild. En dat op een paar plekken/poelen.

Plaats reactie