wie gaat 'm redden
-
Oosthoek
- Donateur

- Berichten: 6252
- Lid geworden op: di 30 mar, 2004 22:08
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: wie gaat 'm redden
Als je geen afwijzing hebt gehad dan zou ik blijven volhouden Bert. Je weet niet in wat voor situatie iemand zich bevindt. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen!
900i 8v 3drs MY85 cochenille rood, sinds 2004
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
9-5 Vector estate 2.3t MY07 zwart, sinds 2019
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Kennelijk zijn er genoeg liefhebbers.
Heb projekten genoeg.
Heb projekten genoeg.
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Vraagprijs is nu gestegen naar €3000.
-
Tissa
- Geregistreerd lid
- Berichten: 626
- Lid geworden op: wo 22 nov, 2023 23:02
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: wie gaat 'm redden
Zou hij teveel reacties hebben gehad?
Saab 9-3 2.0t SE 2002 (Magnus)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
Ford Fiesta 1300 Ghia '82 (Harry)
Verkocht:
9-3 SportCombi 1.8t Hirsch 2006 (Björn)
90 '85 Platinablå (Berserker)
99L CC '74 Karolinablå (Beauregarde)
900GLE '80 Midnattsblå (Blåhaj)
-
bert knip
- Donateur (9x)

- Berichten: 772
- Lid geworden op: ma 23 okt, 2006 14:35
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: wie gaat 'm redden
Kan zijn, maar in mijn idee is het een vreemde manier van "zaken doen"