Apk zonder probleem

1967-1980
Plaats reactie
szaab
Geregistreerd lid

Apk zonder probleem

Bericht door szaab » di 27 feb, 2007 0:42

Afgelopen vrijdag is de tweetakt uit '65 zonder enig probleem door de keuring gekomen... :D :D :D

Om het wagentje in optimale conditie te houden wil ik dit jaar een aantal punten aanpakken.

-Uitlaat wordt iets minder, vooral de voordemper. Ik vervangen liever de complete uitlaat in een keer. Zijn er goede tweetakt uitlaten te koop?
-De knipperlichtschakelaar (stuur) blijft vaak niet staan.
-De achtervelgen zijn iets krom. Zijn er nog nieuwe velgen(staal) te koop of is dit een afwijkende maat?
-Monteren van een electr.ontsteking en evt electr.brandstofpomp.
-Remslangen voor.

Weet iemand goede adressen waar nog onderdelen te koop zijn? Ik vind via internet wel wat maar vaak voor de latere types. bv. De bestelde remslangen bleken 10-15cm te kort te zijn.
Groet Richard

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Apk zonder probleem

Bericht door De900C-GAS » di 27 feb, 2007 0:51

szaab schreef: Weet iemand goede adressen waar nog onderdelen te koop zijn? Ik vind via internet wel wat maar vaak voor de latere types. bv. De bestelde remslangen bleken 10-15cm te kort te zijn.
Groet Richard
Hoi.

Ik weet niet of ze iets voor je hebben, maar kijk effe hierop: www.biltema.com :wink:
Dat is een keten van onder andere automaterialen in Noorwegen, Zweden, Denemarken en Finland. :wink:

Groeten.:D

De900C-GAS

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » di 27 feb, 2007 0:52

Trouwens,

Het wordt wel weer een jaar lang :O: , met een 'verse' A.P.K. :wink:

Groeten.:D

De900C-GAS

moprakke
Geregistreerd lid

Bericht door moprakke » di 27 feb, 2007 10:31

Je zou eens langs kunnen gaan bij Onno Kempink (www.onnokempink.nl) hij heeft aardig wat onderdelen liggen. Of van Leenen in Delft, daar heb ik laatst voor onze twee-takt een nieuwe(oude) velg vandaan gehaald.

succes!

Bas96
Geregistreerd lid

remslangen

Bericht door Bas96 » ma 05 mar, 2007 1:32

de remslangen zou je eraf kunnen halen en nieuwe laten maken bij ons in de buurt zit een bedrijf dat heet remkaflex die alle soorten leidingen en kabels maken als je de oude meeneemt komt alles goed mischien zit er ook zo'n bedrijf bij jou in de buurt succes

ambootje
Geregistreerd lid

Re: remslangen

Bericht door ambootje » ma 05 mar, 2007 2:58

Bas96 schreef:de remslangen zou je eraf kunnen halen en nieuwe laten maken bij ons in de buurt zit een bedrijf dat heet remkaflex die alle soorten leidingen en kabels maken als je de oude meeneemt komt alles goed mischien zit er ook zo'n bedrijf bij jou in de buurt succes
Ik was afgelopen zaterdag in het onderdelenmagazijn van de SAABCLUB in Piershil en struikelde daar bijna over grote dozen met allerlei soorten uitlaten , o.a. voor de 2-takt . Mogelijk staan de foto's inmiddels op de website .

Roos95
Geregistreerd lid

Bericht door Roos95 » ma 05 mar, 2007 22:16

Ik kan je ook Onno Kempink aanraden, wat ie niet heeft kan ie wel maken!

Succes. Roos

Plaats reactie