handboek

1967-1980
Plaats reactie
v4 hans
Donateur (4x)
Donateur (4x)

handboek

Bericht door v4 hans » di 27 mar, 2007 22:21

Wie heeft er ervaring met het onderdelenboek en/of werkplaats handboek?

Waar zou ik meer aan hebben. Reken erop dat ik een saab 96 leek ben. Ik zoek eigenlijk duidelijke omschrijvingen (bij voorkeur tekeningen) hoe iets te demonteren en te monteren.

Het Haynes boek heb ik al. Dit is echter qua onderdelen lang niet compleet. Staan in het onderdelenboek of wpl boek alle rubbertjes, stripjes en klemmetjes etc genoteerd?

b.v.dank
Hans

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » wo 28 mar, 2007 19:58

Ik ben bezig met een onderdelenhandboek te digitaliseren. Alle onderdelen vanaf 1970 tot 1974 staan er in exploded view in met een lijst onderdelennummers.
Persoonlijk vind ik dit erg gemakkelijk bij monteren van onderdelen. Als het digitaliseren klaar is zal ik de cd's te koop aanbieden.

v4 hans
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door v4 hans » do 29 mar, 2007 0:01

sabo schreef:Alle onderdelen vanaf 1970 tot 1974 staan er in exploded view in met een lijst onderdel
Hoe zit het dan met de andere bouwjaren? Onze 96 is uit '69. Welk onderdelen boek verkoopt de 96 ver.Noord Nederland?

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » do 29 mar, 2007 9:50

v4 hans schreef:Onze 96 is uit '69. Welk onderdelen boek verkoopt de 96 ver.Noord Nederland?
Diezelfde, maar het deel van de motor ontbreekt... Er zit overigens niet heel veel verschil in de verschillende bouwjaren.

v4 hans
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door v4 hans » vr 30 mar, 2007 16:58

72sonett-III schreef: Diezelfde, maar het deel van de motor ontbreekt...
Waarom zit de motor er niet in? is dat alleen de versie van de club 96 ver. N.Nl of zit die er nooit in.

Of is een wpl handboek handiger? staan hier ook uitgebreide exploded views in?

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » vr 30 mar, 2007 19:01

v4 hans schreef:Waarom zit de motor er niet in? is dat alleen de versie van de club 96 ver. N.Nl
Ze hebben ooit een geleend exemplaar gekopieerd waar dat deel uit ontbrak... :(
of zit die er nooit in.
In de complete SAAB versie zit dat deel er wel in.
wpl handboek ... staan hier ook uitgebreide exploded views in?
Ja, maar minder gedetailleerd en zonder onderdeelnummers.

Plaats reactie