Wie heeft er nog een werkende knipperlicht relais voor een '96 uit '78 liggen? Ik heb hem nodig voor mijn APK!

Alvast dank!
Je bedoelt voor de richtingaanwijzer? Dat is een standaard ding van Bosch of Hella, Brezan zou ze moeten hebben. Let wel op, er zijn verschillende uitvoeringen, gewoon even proberen of hij het doet.Basman schreef:... werkende knipperlicht relais voor een '96 uit '78 liggen?
Nare lui die 9000-rijdersBasman schreef:Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar bij onderdelen gevraagd is mijn berichtje ondergesneeuwd door verzoeken van velgen voor 9000's enzo.
Dit is idd dezelfde als je afgelopen weekend gezien hebttaaffert schreef:Nare lui die 9000-rijdersBasman schreef:Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar bij onderdelen gevraagd is mijn berichtje ondergesneeuwd door verzoeken van velgen voor 9000's enzo.
Zo'n relais zit toch ook in een 99 van dat jaar?
Het 96 knipperrelais heeft 3 aansluitingen;Alex B schreef:Ik heb het relais in mijn 96 eens moeten vervangen en daar moest ik toen ook de aansluitkabeltjes in de connector verwisselen...