alle 95 van het Saabfestival op de foto!
-
esalet
- Donateur (8x)

alle 95 van het Saabfestival op de foto!
Niet de snelste auto (heenweg: 4 dagen over de B-wegen, the road is the destination....) en ook niet de snelste op internet, maar hier zijn ze dan toch: (een kleine selectie van) mijn foto's van het Festival!
[url=modules.php?set_albumName=album568&op=m ... album.php/]hier alle 95-s, het lijkt wel een kalender!!|
Goed. Dit had dus zo'n leuke korte link moeten zijn, maar not for me...
Kijk als je toch in mijn album bent ook even in het album met de reisfoto's van 95 plus Eriba.......ik ben nog steeds trots en verrast dat het z'o goed ging!
Oja dit is een dubbelposting (met Meetings), maar wel bewust omdat ik de 92,93,95,96 fans hier ook even apart op wilde wijzen!
[url=modules.php?set_albumName=album568&op=m ... album.php/]hier alle 95-s, het lijkt wel een kalender!!|
Goed. Dit had dus zo'n leuke korte link moeten zijn, maar not for me...
Kijk als je toch in mijn album bent ook even in het album met de reisfoto's van 95 plus Eriba.......ik ben nog steeds trots en verrast dat het z'o goed ging!
Oja dit is een dubbelposting (met Meetings), maar wel bewust omdat ik de 92,93,95,96 fans hier ook even apart op wilde wijzen!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: alle 95 van het Saabfestival op de foto!
zo istie esaletesalet schreef:Niet de snelste auto (heenweg: 4 dagen over de B-wegen, the road is the destination....) en ook niet de snelste op internet, maar hier zijn ze dan toch: (een kleine selectie van) mijn foto's van het Festival!
hier alle 95-s, het lijkt wel een kalender!!|
-
v4 hans
- Donateur (4x)

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Ligt het aan mij of mis ik een blauwe 95 met nederlands kenteken.esalet schreef:alle 95 van het Saabfestival op de foto!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

VoiláPaul99 schreef:Ligt het aan mij of mis ik een blauwe 95 met nederlands kenteken.esalet schreef:alle 95 van het Saabfestival op de foto!

En

Helaas stond deze op zondag niet tussen de andere 95's...
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Een Saab Quantum, de enige Saab met achterwielaandrijving... Nou ja, Saab? Het heeft een Saab tweetaktmotor en Saab wielophanging, daarmee houdt het op. De body is gemaakt door Quantum..bertus06 schreef:wat is dat voor iets?
-
bertus06
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid