Don't try this at home....
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

De auto had motorisch in ieder geval speciale V4 Rallye koppen... Frederik doet veel aan Rallyen en weet veel van V4's. Ik heb hem tijdens het Saabfestival gesproken en hij gaf mij veel goede tips voor aanpassingen aan mijn eigen Saab 96V4. Verbeteringen die helaas boven mijn budget gaan wil je het goed aanpakken 
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Ja, voor dat je er aan begint weet je vaak niet waar je uitkomt... Ik heb ook eens op een rij gezet wat de aangepaste motor (nu in mijn Sonett) gekost heeft;Tenfour schreef:... tips voor aanpassingen aan mijn eigen Saab 96V4. Verbeteringen die helaas boven mijn budget gaan...
<iframe width="400" height="500" iframeborder="0" frameborder="1" scroll="auto" marginwidth="0" marginheight="0" src="http://members.home.nl/saab96/v4kosten.htm "></iframe>
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Alex B
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Nee, ik had al even genoeg geld uitgegeven en ik heb die motor ook nog nooit >5500 toeren gehad... Ik wil nog wel eens de carb. laten optimaliseren zodat ik misschien die vreemde 'hakken' in de koppelgrafiek kwijt ben en een iets hoger vermogen bij 2000-3000 tpm.Alex B schreef:...ik mis in jouw lijstje de voor hogere toeren (5500+) gewenste lichtere nokkenasvolgers en stijvere klepveren.