Strip interieur 96L '76

1967-1980
Plaats reactie
RightfullOwner
Geregistreerd lid

Strip interieur 96L '76

Bericht door RightfullOwner » di 02 okt, 2007 15:57

Hallo, gisteren heb ik mijn eerste Saab 96 gekocht. :D Wat een auto! Het is degene die door Bliepje werdt verkocht in Almelo. Naast de lak (die gaan we nog aanpakken) is het verder een erg complete leuke wagen om in te rijden.
Ik mis echter nog een strip in het interieur en wil er mischien iets grotere spiegels opzetten. Volgens mij zijn de spiegels niet orgineel in het chroom, maar dit vind ik toch wel erg leuk staan.
Heeft mischien iemand nog een strip liggen?
Afbeelding
Alvast bedankt voor dit fijne Forum en groeten van Bert en Nienke

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Strip interieur 96L '76

Bericht door 72sonett-III » di 02 okt, 2007 23:14

RightfullOwner schreef:Heeft mischien iemand nog een strip liggen?
Ga eens kijken bij Anton Potze in Ter Apel, die heeft nog een paar sloop 96 staan waar nog wel zo een strip in zit.

RightfullOwner
Geregistreerd lid

Bericht door RightfullOwner » wo 03 okt, 2007 10:32

Bedankt voor de tip, ga ik zeker even langs. Heb ik meteen weer een reden om het Saabje te pakken :wink: . Is wel een eindje rijden zag ik net, dus als iemand er eentje heeft liggen ben ik helemaal blij.
Thx Bert.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 03 okt, 2007 11:26

RightfullOwner schreef:Bedankt voor de tip, ga ik zeker even langs. Heb ik meteen weer een reden om het Saabje te pakken :wink: . Is wel een eindje rijden zag ik net, dus als iemand er eentje heeft liggen ben ik helemaal blij.
Thx Bert.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... trips.html

Is denk ik dichterbij...

Groet,

Roger

RightfullOwner
Geregistreerd lid

Bericht door RightfullOwner » wo 03 okt, 2007 12:25

Bingo! Net even gebeld en een berichtje achtergelaten bij de aanbieder. I love this forum. Thx Tenfour

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » wo 03 okt, 2007 13:50

RightfullOwner schreef:...Is wel een eindje rijden zag ik net...
Ik dacht dat je in de buurt van Almelo woonde, dan was het redelijk dichtbij, maar je hebt nu je woonplaats in je profiel gezet zie ik...

Martien_96V4
Geregistreerd lid

Bericht door Martien_96V4 » wo 03 okt, 2007 15:34

Sayers in Sirjansland vraagt wel vaak belachelijke prijzen voor z'n spullen. Dikwijls zijn z'n gebruikte artikelen duurden dan de nieuwe bij de Zweedse Saabclub of bij Skandix.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » wo 03 okt, 2007 16:29

Martien_96V4 schreef:... belachelijke prijzen voor z'n spullen.
Ja, 20 euro voor die twee strips is wel aan de prijs... Misschien moet ik ook maar eens wat 'rommel' uit de schuur gaan verkopen...

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » do 04 okt, 2007 19:09

Ik heb er nu 2 liggen uit een sloper. Zijn door de vorige eigenaar zelf bekleed, en netjes gedaan.
Je moet ze wel alle twee nemen, anders heb je verschil tussen links en rechts (of alle 4). Kan voor een prikkie weg.

RightfullOwner
Geregistreerd lid

Bericht door RightfullOwner » do 04 okt, 2007 23:04

Hmmmm...prikies, daar ben ik dol op. Ik vond het zelf inderdaad ook wel een beetje aan de prijs, maar eigenlijk al blij dat ze er nog waren.
@sabo: Kun je me PMen voor een prijsje.
Groetjes Bert

Plaats reactie