uitlaat hetzelfde als 95 /96 ????

1967-1980
Plaats reactie
opzeeland
Geregistreerd lid

uitlaat hetzelfde als 95 /96 ????

Bericht door opzeeland » ma 22 nov, 2004 15:54

ik vroeg me af of de uitlaat van een sonett ongeveer hetzelfde is als die van een 95 of 96 aangezien het ongeveer dezelfde motoren zijn ... zo nee wat is er dan verschillend... Hoe kan ik aan zo'n uitlaat komen en wat gaat het me ongeveer kosten ????

groet jos :idea:

sabo
Geregistreerd lid

Re: uitlaat hetzelfde als 95 /96 ????

Bericht door sabo » do 25 nov, 2004 18:13

Jos,

De uitlaten van een 95 en een 96 verschillen al (in lengte). De uitlaat van een sonett is geheel anders. Moeilijk aan te komen en dus vrij duur.

opzeeland
Geregistreerd lid

Bericht door opzeeland » za 27 nov, 2004 17:48

:?: :?:

dan de vraag wie heeft er nog zo'n uitlaatje liggen voor de verkoop en wat moet je ervoor hebben ....

laat maar horen .... :arrow:

groet jos

opzeeland
Geregistreerd lid

Bericht door opzeeland » ma 29 nov, 2004 22:31

ik heb een adresje waar ik de uitlaat van rvs kan laten maken maar heeft iemand voor mij een voorbeeld van een originele uitlaat van een sonett en kan iemand mij vertellen wat voor dempers erin zitten ... Misschien heeft iemand een mooie foto van hoe de uitlaat eruitziet of hoe hij zit onder de sonett ...

laat maar even horen

groet jos :idea:

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » ma 27 dec, 2004 19:04

opzeeland schreef:ik vroeg me af of de uitlaat van een sonett ongeveer hetzelfde is als die van een 95 of 96
De uitlaten zijn verschillend door de jaren heen, de eerste Sonett III had dezelfde voor- en achterdemper als een 95/96. Latere hadden een dubbele uitlaat met een tussenpijp en alleen achterdempers. De mijne ('72) heeft nu dikkere pijpen, geen tussenverbinding, twee kleine 'glasspack' middendempers en twee 96 achterdempers.

Kortom: alles is mogelijk.

Plaats reactie