Hoera, dertig jaar en in EEN keer door de APK!!

1967-1980
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Hoera, dertig jaar en in EEN keer door de APK!!

Bericht door esalet » wo 14 nov, 2007 19:11

Blij blij, :D mijn dertig jaar oude 95-je is vandaag in een keer APK goedgekeurd. Komend jaar moet ik wel wat laten lassen bij de voeten van de bestuurder, maar dat wist ik al.
Verder alles okido, heerlijk!
Hassan, de vakbekwame en vriendelijke keurmeester, viel van de ene verbazing in de andere. Een V-4, nog nooit gezien. En dan die achterschokbrekers (armschokbrekers): "net deurdrangers". Hij had er duidelijk lol in een oldtimertje te keuren.
Terwijl de affiniteit duidelijk bij piepjonge Mercedessen lag (daar stond het vol mee).
Kortom, een leuke middag met mooi resultaat!
Deze APK is geldig tot november 2008, ik had geen geduld te wachten tot januari (dan zou ik 2 jaar hebben gekregen, maar dan kon ik vanaf 22 november a.s. ook niet meer legaal de weg op).

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » wo 14 nov, 2007 19:22

Als je zo bang bent voor een keurig over een jaartje, je mag altijd nog een keuring doen in januari, kosten zijn toch minimaal.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 14 nov, 2007 21:17

jwaterink schreef:Als je zo bang bent voor een keurig over een jaartje, je mag altijd nog een keuring doen in januari, kosten zijn toch minimaal.
Ja, da' s een idee, maar ik denk dat ik gewoon lekker doorrij ermee en tussen nu en november 2008 wat aan de vloerplaat laat lassen, moet lukken. En dan haal ik november een APK tot november 2010! :shock:

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » wo 14 nov, 2007 21:18

Altijd toch weer leuk en een opluchting als zo'n oud beestje zonder problemen goedgekeurd word. Ik was afgelopen zomer ook blij dat onze Triumph STAG van 32 jaar oud gelijk goedgekeurd werd.

72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Hoera, dertig jaar en in EEN keer door de APK!!

Bericht door 72sonett-III » wo 14 nov, 2007 21:25

esalet schreef:die achterschokbrekers (armschokbrekers): "net deurdrangers"....
Mooi he, als nieuw... :)
...Deze APK is geldig tot november 2008, ik had geen geduld te wachten tot januari (dan zou ik 2 jaar hebben gekregen,...
Gefeliciteerd, maar ik moet nog zien dat die regeling werkelijk doorgaat... Als 'ze' vandaag zouden besluiten de wegenbelasting te verhogen dan is het morgen ingevoerd, maar over die APK wordt al jaaaaren geOH'd.
... maar dan kon ik vanaf 22 november a.s. ook niet meer legaal de weg op).
Je had hem kunnen schorsen, het wordt al weer winter en binnenkort zal er wel gestrooid gaan worden, ik neem aan dat je je 95 dan toch niet meer gebruikt.

V4liefhebber
Geregistreerd lid

Bericht door V4liefhebber » do 15 nov, 2007 1:13

Blij blij, mijn dertig jaar oude 95-je is vandaag in een keer APK goedgekeurd.
Die van mij niet! ;-|+

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Hoera, dertig jaar en in EEN keer door de APK!!

Bericht door esalet » do 15 nov, 2007 13:59

72sonett-III schreef:
esalet schreef:die achterschokbrekers (armschokbrekers): "net deurdrangers"....
Mooi he, als nieuw... :)
:bluethumb:

Plaats reactie