Rubbers en lijm

1967-1980
Plaats reactie
Basman
Geregistreerd lid

Rubbers en lijm

Bericht door Basman » ma 19 nov, 2007 12:15

Ik heb een nieuw rubber voor de kofferbak weten te bemachtigen. Welke lijm kun je hier het beste voor gebruiken?

Groet!

Fred.H
Geregistreerd lid

Bericht door Fred.H » ma 19 nov, 2007 12:55

Kleef en dicht van de firma Würth.
Is een lijm met een hoog flexibel gehalte, en in diverse kleuren te krijgen.
Kijk een op www.wurth.nl voor een vestiging bij jou in de buurt.

Fred

wlkts
Geregistreerd lid

Bericht door wlkts » di 20 nov, 2007 0:41

Ik heb een nieuw rubber voor de kofferbak weten te bemachtigen
Goed werk! Ik zoek ook nog zo'n rubber in goede staat. Wil je vertellen waar je die hebt gevonden?
Groet.
W

Basman
Geregistreerd lid

Bericht door Basman » di 20 nov, 2007 0:59

wlkts schreef:
Ik heb een nieuw rubber voor de kofferbak weten te bemachtigen
Goed werk! Ik zoek ook nog zo'n rubber in goede staat. Wil je vertellen waar je die hebt gevonden?
Groet.
W
Op de oldtimerbeurs staat altijd een kraam met rubberzooi. Ik had een stukje los zittend rubber meegenomen en hij had precies zo'n stuk liggen. Ik heb ergens een kaartje van hem, aar dat zou ik moeten opzoeken.

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » do 29 nov, 2007 17:55

Carauto BVBA, Hoogstraat 57, 9472 Denderleeuw, België

Deze firma komt op alle beurzen in Nederland, België en Duitsland (en misschien nog wel verder). Het meeste verkoopt hij zo van de rol.

Dirkman
Geregistreerd lid

Bericht door Dirkman » wo 26 dec, 2007 16:08

aanlsuitende vraag:

mijn saab96 raamrubber (buitenkant) zit heel los. ik mis in principe al de klemmetjes. Die rubbers ga ik dus een keer verliezen. iemand hier een goed idee waar ik dat soort klemmetjes vandaan kan halen-->iemand nog een potje? :roll:

dank.

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » do 27 dec, 2007 0:24

Afbeelding

ad
Geregistreerd lid

Bericht door ad » do 27 dec, 2007 14:39

Gebruik die klemmetjes voor die raamrubbers liever helemaal niet. Geeft alleen maar lakbeschadigingen en roestvorming. Gewoon de rand waar het rubber inzit vol laten lopen met rubberlijm/kit en dan erin plakken. Nadeel...ze gaan er nooit meer heel uit. Voordeel...geen roestvorming en ze zitten er perfect in.

ad

Plaats reactie