De motor doet het goed, anders zou de linkerwisser het ook niet doen. Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor de goede orde: het gaat over de 96

Ik heb er even mijn "lekenblik" op geworpen, maar bij het bewuste asje te komen moet ik dus het dashboard demonteren? Of moet ik aan de buitenkant de arm losmaken en kan ik er zo bij?jonatas 900s schreef:Waarschijnlijk is het gekartelde asje waar de arm op gemonteerd is, "glad", je kan proberen om iets strakker aan te draaien, maar dat zal weinig helpen. of voor korte duur.
beter is een klein boortje nemen, en een gaatje boren in de arm en voor de helft in het asje.
En daar een dun parkertje in draaien.
(Let op de stand bij het boren.)
- De ruitenwisserarm slipt over het asje; de boel losmaken (van buiten) en een platte kant aan het uitstekende deel van het asje vijlen en de boel weer stevig vastzetten met het boutje op het platte vlakje.N207 schreef:Terwijl de ruitenwissers in werking waren, bleef ineens de rechterwisser "hangen".

Hier wil ik wel graag wat meer info over, over hoe en wat72sonett3 schreef:Als je het hele buisje er uit wil halen moet het dashboard er uit...
Ik heb dit met beleid geprobeerd, geen beweging in te krijgen. En ja, had wel het borgringetje gevonden en verwijderd72sonett3 schreef:Het asje zit blijkbaar vastgeroest in het buisje, heb je al geprobeerd om het asje er van buitenaf uit te slaan met een hamer? (Nadat je het borgringetje van het asje hebt losgemaakt uiteraard...)
Over hoe het dashbord er uit moet?Florissilfhout schreef:Hier wil ik wel graag wat meer info over, over hoe en wat
Of dat het beste is weet ik niet, maar als het een hamer lukt, scheelt je dat een hoop werk... Maar je mag ook weer niet te hard slaan want dan vervormt het uiteinde van het asje en dan kan die ook niet meer door het buisje.Maar het beste en 'makkelijkste' is dus om het buisje te laten zitten en het asje eruit timmeren?
Ja, als het hameren niet werkt, graag72sonett3 schreef: Over hoe het dashbord er uit moet?
Haha, waarschijnlijk. Als het idd zo moeilijk is72sonett3 schreef:Ik denk dat ze bij montage van de 96 als eerste die twee buisjes in de kale body geschroefd hebben en daar de rest van de auto omheen...