Ik dacht het niet
Het lijkt mij wel een leuke vraag om hier te stellen.
groet,
Olaf

Ik rij er niet dagelijks in, wel wekelijks (op woensdag, als mijn vrouw op haar vrije dag de 900 wil), maar ook alleen als er geen zout gestrooid is. Nu dus ook even niet... Maar 's zomers rij ik wel gewoon voor de lol de hele week incl. zondag met de 96 cabrio.op schreef:Ik dacht het niet!

Dat zijn wel erg korte stukjes, net (niet) genoeg om de hele boel goed op te warmen. Je kunt beter ook wat langere ritten maken en met hogere snelheid, anders zal je uitlaat, vooral de achterdemper, snel vol zitten met olieprut.moprakke schreef:...dagelijk mee naar haar werk ca 15km heen en 15 km terug
Dat zou ik ook wel willen, maar dan moet ik eerst een mooie (96) vinden! Maar ten eerste een stallingsplaats hier in de buurt, want hij kan hier niet in de straat (staan reeds 3 auto's voor de deur).Wie rijdt er dagelijks/wekelijks in zijn of haar 96/95?

Als er eenmaal eentje hebt is van die drie andere zo verkocht.Manic schreef:[Maar ik denk dat wanneer ik een 96 heb, ik er toch wel vrij regelmatig mee naar mn werk zou gaan, zeker in de zomermaanden.
Dan breng je ze toch gewoon naar de sloop?Manic schreef:.. de Mitsu ..en de Berlingo die zullen ook wel niet snel verkocht worden :wink:
Als het aan mij ligt wel, maar goed.72sonett-III schreef:Dan breng je ze toch gewoon naar de sloop?Manic schreef:.. de Mitsu ..en de Berlingo die zullen ook wel niet snel verkocht worden