Zwaar verbouwde 96
-
verde900
- Donateur

Re: Zwaar verbouwde 96
Best wel een beetje heftig, die achterspoiler had wat rustiger gemogen.
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Niet ultra-lelijk maar die achterspoiler moet echt kleiner. Dit staat voor geen meter. Bovendien vind ik het van voren een beetje skoda-achtig.....verde900 schreef:Best wel een beetje heftig, die achterspoiler had wat rustiger gemogen.
-
verde900
- Donateur

HELP! Skoda achtig? welk model dan?dpw_vd_wijk schreef:Bovendien vind ik het van voren een beetje skoda-achtig.....
-
Manic
- Lid van verdienste
Als ik me niet vergis is er reeds een topic op dit forum met een verwijzing naar de website waar te gehele totstandkoming van dit geheel beschreven staat.
Ik vind het wel aardig, alleen inderdaad die spoiler... een cm of 30 té.
En ach... een Porsche uitgevoerd als kever is op zich ook leuk, waarom dan niet iets dergelijks met een Saab?
In Denemarken zag ik afgelopen zomer een 96 met van die instelbare vering, een soort low-rider zeg maar. Dat vond ik het toch niet helemaal.
Gr,
Dennis
Ik vind het wel aardig, alleen inderdaad die spoiler... een cm of 30 té.
En ach... een Porsche uitgevoerd als kever is op zich ook leuk, waarom dan niet iets dergelijks met een Saab?
In Denemarken zag ik afgelopen zomer een 96 met van die instelbare vering, een soort low-rider zeg maar. Dat vond ik het toch niet helemaal.
Gr,
Dennis
-
Erik
- Lid van verdienste
Wil wel eens wat prestatiecijfers zien.
Zou hem zelf niet willen, maar stiekum is ie wel erg gaaf.
Zou hem zelf niet willen, maar stiekum is ie wel erg gaaf.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

grappig dat er een foto bij zit dat de berijder bij de pomp staat... V6 turbo in combi met de originele tankinhoud.... hij zal daar vaak staan denk ik zo!
maarre... al met al een heel mooi project!
maarre... al met al een heel mooi project!
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Ik zou hem graag op de oprit zien staan!
Het lijkt wel een soort Hot-Rot Saab. Erg gaaf!
Alleen die V6 turbo vind ik minder, ik zou liever bijv. een getunede 2.3T van Saab zelf erin hebben.
Het lijkt wel een soort Hot-Rot Saab. Erg gaaf!
Alleen die V6 turbo vind ik minder, ik zou liever bijv. een getunede 2.3T van Saab zelf erin hebben.
-
verde900
- Donateur

Het zou toch een V6 kunnen zijn die in de lengte staat? (een V4 plus 2)
een motor dwars voorin zetten lijkt me niet makkelijk.
een motor dwars voorin zetten lijkt me niet makkelijk.
-
dirk
- Geregistreerd lid
toffe wagen. spoiler van de 911 turbo afgescoopt lijkt me? komt denk ik wel mooi geluidje uit.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Ik heb geen verstand van oude saabs, maar is dit een 96? Zo ja, dan is het kenteken wel erg leuk!
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Ik heb even gezocht naar op welk model ik hem van skoda ook alweer vond lijken en dit was de beste foto die ik kon vinden. Jammergenoeg is de voorkant niet te zien maar volgens mij is dit het model wat ik bedoelde.verde900 schreef:HELP! Skoda achtig? welk model dan?dpw_vd_wijk schreef:Bovendien vind ik het van voren een beetje skoda-achtig.....
-
verde900
- Donateur

Jaja, een model Skoda die dus in het geheel niet op een Skoda lijkt, zo lust ik er nog wel eentje.