EZ power steering: stuurbekrachtiging in je 96

1967-1980
Plaats reactie
MvR
Geregistreerd lid

EZ power steering: stuurbekrachtiging in je 96

Bericht door MvR » za 02 aug, 2008 14:36

Even een 'cross-forum'-onderwerp: op het Engelse TR forum is interesse voor stuurbekrachtiging op de diverse Triumphs. En ze komen uit bij... het Nederlandse EZ Power Steering (lekker Nederlandse naam voor een Nederlands bedrijf met een Nederlands product... maar enfin...).

Een Triumph stuurt met de originele stuurinrichting ongeveer even zwaar als een 96 met een te klein sportstuur. Latere modellen Triumph hebben lichter sturende oplossingen. Vandaar de historische interesse daarvoor.

We zijn met onze 96s ook verwend met sportschooloefeningen in vergelijking met modernere auto's. Maar wie wat ouder wordt, zichzelf niet meer in staat acht om het stuur van een 96 rond te hoepelen, kan wel geholpen zijn met een oplossing van EZ P/S.

Ik heb geen enkel belang bij of in dit bedrijf. Het bovenstaande is slechts algemene informatie.

http://www.ezpowersteering.nl

Menno

sabo
Geregistreerd lid

Bericht door sabo » zo 10 aug, 2008 12:14

Wel behoorlijk aan de prijs!.

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » za 25 okt, 2008 22:01

[]Kan je iets meer vertellen, want ik zie op de site geen prijs staan... :?

Robert Jansen
Geregistreerd lid

Bericht door Robert Jansen » zo 26 okt, 2008 16:17

1.750 euro voor een Volvo.
Staat in een artikel over het bedrijf.

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » do 30 okt, 2008 20:12

willeme 1 schreef:eentje van een ford ka 950 euro, revisieexemplaar en passend te maken
Heb je hier ervaring mee? Is "passend maken" haalbaar voor de doe-het-zelver? Ik kan me voorstellen dat je voor 500 euro of zelfs minder een exemplaar bij de sloperij op de kop kan tikken.

Ronnes

Plaats reactie