Dag allemaal,
Ik kan even niet bij mijn auto en ben te ongeduldig (mede omdat iemand voor mij a.s. zondag onderdelen meeneemt), dus wie weet het volgende:
Heeft een Saab 95L uit 1977 (1977B om precies te zijn) een lichtschakelaar met aan de achterzijde pennetjes of kabelverbindingstekkertjes (ach hoe heten die dingen nou toch).
Gewoon OF pennetjes OF platte koperstrippies waar je een stekkertje overheen schuift, that's the question.
lichtschakelaar met pinnetjes of kabelverbinding?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: lichtschakelaar met pinnetjes of kabelverbinding?
Aan dit antwoord heb je niet zoveel, maar vooruit maar...esalet schreef:... OF pennetjes OF platte koperstrippies...
Mijn ´77 96 heeft ronde pennetjes.
Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat een ´77 95 dat ook heeft, maar ik gok dat 1977 het omslagjaar platte plaatjes (´Faston´) --> ronde pennetjes is.
De schakelaars met ronde pennetjes zijn minder gemaakt, dus moeilijker te vinden.
Heb je de richingaanwijzerschakelaar gekregen overigens?
-
esalet
- Donateur (8x)

O, dan krijg ik waarschijnlijk de verkeerde (geen punt, gewoon opsturen en omruilen, de aanbieder had ze nl. allebei).
En ja, de raw handle lag keurig op Postkantoor Oudegracht te wachten op me! Hij gaat er binnenkort op. De porto moet als het goed is binnenkort bij je aankomen, laat ff weten als het niet zo is.
en nog bedankt!
En ja, de raw handle lag keurig op Postkantoor Oudegracht te wachten op me! Hij gaat er binnenkort op. De porto moet als het goed is binnenkort bij je aankomen, laat ff weten als het niet zo is.
en nog bedankt!
-
72sonett3
- Geregistreerd lid