Techno Classica

1967-1980
Plaats reactie
Martien_96V4
Geregistreerd lid

Techno Classica

Bericht door Martien_96V4 » di 12 apr, 2005 21:41

Ik ben vorige week nog naar de Techno Classica in Essen geweest. Van de 12 hallen waren er slechts 2 met onderdelen, niets voor Saabs. De overige 10 hallen waren voornamelijk gevuld met klassieke auto's, waaraan veelal een prijskaartje met 6 cijfers (voor de komma) hing. Al met al wel een leuke dag.

PH3500
Geregistreerd lid

Re: Techno Classica

Bericht door PH3500 » vr 15 apr, 2005 22:02

Niets voor Saabs? Ik heb hier nog wel twee Wiking Saab 900 (5 deurs) kunnen aanschaffen. Ik geef toe niet spectaculair (HO-schaal). Ik ben echter de tel wat kwijt geraakt bij het aantal "gullwings" die aangeboden werden. Al met al vond ik het zeker de moeite waard. Ook voor een euro nog een knopje voor een autoradio gekocht. Op de onderdelendag in Rhenen is echter altijd wel iets te koop, of je het nu echt nodig hebt maakt niet uit!

Martien_96V4
Geregistreerd lid

Re: Techno Classica

Bericht door Martien_96V4 » vr 15 apr, 2005 22:21

Ja, ik heb zeker 6 van die onbetaalbare Mercedessen gezien. Morgen ga ik zeker proberen nog wat onderdelen en/of prullaria te scoren in Rhenen.

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » ma 10 apr, 2006 9:35

Edward en ik zijn er gisteren geweest. Editite 2006 dus. Met een Saab natuurlijk. De keus was gevallen op mijn '83-er 900 Turbo (Edward's Aero staat nog in de winterstalling :? :wink: ). Inderdaad viel ons (dit jaar) het aantal 300 SL Gullwings op. Er was gewoon ruimschoots keus!

Helaas stond er slechts één Sonett op de stand van de Duitse Saabclub. Verder geen Saab gezien. Althans, binnen niet...

Wel ontzettend veel andere mooie auto's bewonderd. Wij hebben de hallen met prullaria, folders en onderdelen niet grondig bezocht. Wel de hallen met auto's! Klapper van de show vonden we beide toch een zwart-grijze Ferrari 250 GT Zagato, die - helaas voor ons - reeds verkauft was. Ik wil niet wéten wat deze gekost moet hebben...!

Afbeelding
Hier in blauw-grijs...

Echt geweldig mooie auto's, van klassiek tot modern en van € 7.500 - € 1.500.000 en meer... Echt teveel om op te noemen!

Voor de liefhebbers kunnen we volgende week wel wat van de gemaakte foto's plaatsen. Het was onze eerste keer, maar wel voor herhaling vatbaar!

Plaats reactie