Ach ik was toch bezig........

1967-1980
Plaats reactie
trollspeed
Geregistreerd lid

Ach ik was toch bezig........

Bericht door trollspeed » ma 09 feb, 2009 23:25

Het heeft wat geheten maar mijn projectje in mijn project is klaar.
Ik heb een tijdje geleden een topic gestart over een carter bescherm plat,
kon de topic zo snel niet meer vinden, maar hier een paar fotootjes want daar zijn we gek op toch? :wink:

Afbeelding
Afbeelding

En nog wat foto's van het project waar het allemaal om begon, het verlagen van de veren,plaatsen nieuwe schokbrekers en het opknappen van de trommelremmen en ophanging...........

Afbeelding
Afbeelding

Deze (voor mij) heugelijke momenten wilde ik jullie niet onthouden in deze barre tijd :wink:

Gr EJ

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 09 feb, 2009 23:29

ziet er strak uit. Zit ook te kijken naar een carter bescherm plaat. Lijkty me geen al te ingewikkelde klus?

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » ma 09 feb, 2009 23:49

Nee wat buigen, boren en heel veel passen.........
Ik had de alu-plaat nog liggen van mijn 99 in die tijd, deze heb ik wat aangepast en zie hier het resultaat.........

Ik wilde niet boren of lassen aan mijn 96, alleen in het middelste deel van de bumper. Deze is niet heel mooi in het chroom, en heb nog een nieuw deel liggen. De andere gaten zitten standaard al in de bodemplaat, dus die heb ik gebruikt. Ben ik het zat en wil ik Trolletje weer in orginele staat terug.........dan kan alles,lampen wielen etc zonder enige beschadiging terug naar orgineel :wink:

Gr EJ

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 10 feb, 2009 0:05

Dat gaat nog even duren ben ik bang, ik ben nog niet klaar.
Maar ik beloof foto's van het eind resultaat.

Gr EJ

Deze zijn nog de meest recent (2008)

Afbeelding
Afbeelding

Gr EJ

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 10 feb, 2009 0:59

SWEDEN is eraf.......... motorisch heeft die nu +/- 300 km gelopen na een totaal revisie Hij had maar 39000km orgineel op de teller tot hij de geest gaf......... gat in de zuigers (2 van de drie..) waarschijnlijk niet goed afgesteld, het gebeurde na de eerste langere rit.
Het zijn inderdaad sonett wielen van '70, zeer moeilijk te vinden of los te peuteren bij andere eigenaren, maar met dank aan Bert :wink: heeft die ze mee genomen uit de USA. Even stralen en poedercoaten en je hebt resultaat, de zwarte naafdoppen zijn verdwenen en zijn vervangen door eigen gemaakte replica's, ziet er goed uit. Vredestein Snow+ erop voor de rally-look en rijdt nog geweldig ook, lekker zacht rubber kleeft aan het asfalt, nu nog verlagen aan de voorzijde (staat standaard veel te hoog!)
Sport uitlaatje van Simons voor de broodnodige PK's :wink: zeg liever herrie voor de buren, en inrijden maar.........na dat ik alles klaar heb 8)

Afbeelding

Gr EJ

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 10 feb, 2009 1:21

Neh, gewoon een foutje.............. :oops:

Gr EJ

Plaats reactie