Zijn alle onderdelen nog gemakkelijk verkrijgbaar en zijn de prijzen reëel. Wat is eventueel moeilijk of niet meer verkrijgbaar.
Onderdelen (nog) verkrijgbaar ?
-
jeroen93
- Donateur

Onderdelen (nog) verkrijgbaar ?
Wie heeft ervaring met het restaureren van een Saab 96?
Zijn alle onderdelen nog gemakkelijk verkrijgbaar en zijn de prijzen reëel. Wat is eventueel moeilijk of niet meer verkrijgbaar.
-
sabo
- Geregistreerd lid
Re: Onderdelen (nog) verkrijgbaar ?
Ik ben momenteel bezig met een restauratie van een 96. Over deze restauratie (en een vorige) wil ik een website opzetten. Hopelijk gaat deze over een maandje of zo op het net (kun je misschien wat tips opdoen). Verder kun je mij altijd mailen.
Wat onderdelen betreft: ik heb de laatste paar jaar een 2-tal 96-ers en een 2-tal 95-ers gesloopt voor onderdelen. Diverse zaken heb ik zelf al gebruikt of verkocht. Andere onderdelen heb ik nog voor verkoop op voorraad, kijk op het forum bij "onderdelen gezocht".
Stuur een mailtje als je iets specifieks zoekt, of kom even langs, Echt is niet zo ver vanaf Heel.
Wat onderdelen betreft: ik heb de laatste paar jaar een 2-tal 96-ers en een 2-tal 95-ers gesloopt voor onderdelen. Diverse zaken heb ik zelf al gebruikt of verkocht. Andere onderdelen heb ik nog voor verkoop op voorraad, kijk op het forum bij "onderdelen gezocht".
Stuur een mailtje als je iets specifieks zoekt, of kom even langs, Echt is niet zo ver vanaf Heel.
-
jeroen93
- Donateur

Re: Onderdelen (nog) verkrijgbaar ?
Dank je. Ben me momenteel aan het oriënteren. Zowiezo dient eerst mijn 9-3 verkocht te zijn. Daarvoor komt een 9-3 automaat in de plaats. Daarna ga ik op zoek naar een 'oudje' voor erbij. Ben er nog niet helemaal uit wát het gaat worden.