Motorsportsweden
-
yuan
- Geregistreerd lid
Motorsportsweden
De website van motorsportsweden is niet meer bereikbaar.(http://home.swipnet.se/~w-27826/) Er wordt aangegeven dat deze verplaatst is, echter de genoemde link werkt niet. Weet iemand van de forumlezers het fijne ervan ? Zij verkopen allerhande onderdelen voor de 95 en 96.
-
yuan
- Geregistreerd lid
reparatiestukken scholdemper bevestiging
Dat is jammer om te horen. Motorsportsweden verkocht reparatiestukken voor de schokdemper bevestiging aan de achterzijde. Wie weet een bedrijf waar je deze stukken wel kunt kopen ?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: reparatiestukken scholdemper bevestiging
Ik denk niet dat die nog ergens te krijgen zijn. Ik ben er ook geen voorstander van, je maakt dubbel plaatwerk, daar komt vocht tussen en dat gaat toch weer roesten.yuan schreef:...reparatiestukken voor de schokdemper bevestiging ...
Ik slijp dan gewoon het rotte stuk er uit, sla een stuk plaat in vorm en las dat er stomp in. Je kunt er redelijk goed bij, zeker als je de achterbank en bagagevloer er uit haalt.
-
yuan
- Geregistreerd lid
reparatiestukken van motorsportsweden
Ik was in de veronderstelling dat de bedoeling van deze reparatiestukken was, te dienen als vervanging van de rotte plekken en niet als lapmiddel er over. Ze waren voorgevormd zodat je deze vorm niet zelf hoeft na te bootsen. Het zou jammer zijn indien dezenergens meer te koop zijn.
-
bert knip
- Donateur (9x)

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: reparatiestukken van motorsportsweden
Nee, als het goed is er zitten ook gaatjes in zodat je ze met proplassen op het bestaande plaatwerk kan lassen, daarom heten het ook 'overzetstukken';yuan schreef:Ik was in de veronderstelling dat de bedoeling van deze reparatiestukken was, te dienen als vervanging van de rotte plekken en niet als lapmiddel er over.

-
bert knip
- Donateur (9x)

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Tja... 10 jaar geleden... Toen heb ik bij Saab zelf nog reparatiedelen voor 96 deuren, vloer en zijpanelen gekocht...bert knip schreef:... die ik heb zijn inzetstukken van het merk Veng International A/S zonder gaatjes.
Kon je kennelijk 10 jaar geleden nog gewoon bij APCO bestellen.
Ik heb zo een overzetstuk achter in mijn '77 96 zitten, zal er morgen even een foto van maken. Ik vind zo een overzetstuk een slechte oplossing maar het zat er al in, ik heb er nog wel eens over gedacht om het er uit te halen en het er in te lassen, maar teveel werk...
Bij de APK krijg ik ook weer steeds de opmerking dat de proplassen niet om de 2 cm zitten.