nieuwe website

1967-1980
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sabo
Geregistreerd lid

nieuwe website

Bericht door sabo » zo 08 mei, 2005 11:22

Eindelijk klaar!!! Ik heb een website gemaakt over de 95 en de 96 (met een klein uitstapje naar mijn ra.
www.gmmcoolen686.freeler.nl

Suggesties en commentaar is welkom.

Gebruikersavatar
Martien_96V4
Geregistreerd lid

Re: nieuwe website

Bericht door Martien_96V4 » zo 08 mei, 2005 18:50

Complimenten Geert, ziet er erg netjes uit en biedt ook volop nuttige informatie.

Martien

Gebruikersavatar
Jochen
Geregistreerd lid

Re: nieuwe website

Bericht door Jochen » zo 08 mei, 2005 19:26

Mooi! Leuk om te lezen!

Gebruikersavatar
Discus
Geregistreerd lid

Re: nieuwe website

Bericht door Discus » wo 11 mei, 2005 17:20

Mooie site,

Meteen maar eens mijn Saab onderzocht op roest..

Groet

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: nieuwe website

Bericht door 72sonett-III » zo 12 jun, 2005 19:02

sabo schreef:Suggesties en commentaar is welkom.
Ja, leuk. Ik zag dat je mijn foto's van http://members.home.nl/saab96/techtip/distrib.htm geleend hebt?

Bronvermelding zou mooi zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sabo
Geregistreerd lid

Re: nieuwe website

Bericht door sabo » ma 13 jun, 2005 17:30

De site waarnaar verwezen wordt had er geen aardige foto of tekening bij. De door mij gebruikte foto had ik nog ergens op mijn pc staan, maar ik heb me even niet gerealiseerd dat het gebruiken dus ook lenen betekent. Dus, bij de volgende update komt de bronvermelding van jouw foto erbij.

Gebruikersavatar
szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » wo 26 okt, 2005 13:05

Sabo, erg leuke site.
Mooi ook om te zien van de restauratie projecten....die gele 96 is echt super geworden!

Plaats reactie