Eindelijk klaar!!! Ik heb een website gemaakt over de 95 en de 96 (met een klein uitstapje naar mijn ra.
www.gmmcoolen686.freeler.nl
Suggesties en commentaar is welkom.
nieuwe website
-
Martien_96V4
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe website
Complimenten Geert, ziet er erg netjes uit en biedt ook volop nuttige informatie.
Martien
Martien
-
Discus
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe website
Mooie site,
Meteen maar eens mijn Saab onderzocht op roest..
Groet
Meteen maar eens mijn Saab onderzocht op roest..
Groet
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe website
Ja, leuk. Ik zag dat je mijn foto's van http://members.home.nl/saab96/techtip/distrib.htm geleend hebt?sabo schreef:Suggesties en commentaar is welkom.
Bronvermelding zou mooi zijn.


-
sabo
- Geregistreerd lid
Re: nieuwe website
De site waarnaar verwezen wordt had er geen aardige foto of tekening bij. De door mij gebruikte foto had ik nog ergens op mijn pc staan, maar ik heb me even niet gerealiseerd dat het gebruiken dus ook lenen betekent. Dus, bij de volgende update komt de bronvermelding van jouw foto erbij.
-
szaab
- Geregistreerd lid