prijs sonett III '71
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
prijs sonett III '71
Even een vraagje als niet Sonett kenner.
Wat mag een beetje nette Sonnett III uit 71 zo ongeveer kosten??
Alvast dank voor de antwoorden
Wat mag een beetje nette Sonnett III uit 71 zo ongeveer kosten??
Alvast dank voor de antwoorden
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Ik ga helemaal niets verkopen
Ik heb nog niet eens een Sonett.
Heb er wel een te koop zien staan en ik zit eraan te denken om weer een roadtrip te maken om t ding op te halen. Voordat ik echter wederom op foto's een auto koop en in t vliegtuig stap wil ik me eerst even een beetje orienteren daar ik van Sonetts echt helemaal niets weet.
Heb er wel een te koop zien staan en ik zit eraan te denken om weer een roadtrip te maken om t ding op te halen. Voordat ik echter wederom op foto's een auto koop en in t vliegtuig stap wil ik me eerst even een beetje orienteren daar ik van Sonetts echt helemaal niets weet.
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Ik had een ander op t oog. Stond tot gisteren nog op Mobile.de
Ding staat echter in Valencia (spanje)
Zag er erg goed uit en heb reeds contact gehad met de eigenaar die duits spreekt en t ding nog wel op Duitse papieren heeft.
Vraagprijs was 2849 euro en dat sprak me wel aan.
Ben nog even bezig om wat grotere foto's te krijgen.
Interieur en body waren echt netjes. Tevens nieuwe banden accu uitlaat ed.
Vluchtje Valencia kost ook maar 50 euro met Ryanair
Ding staat echter in Valencia (spanje)
Zag er erg goed uit en heb reeds contact gehad met de eigenaar die duits spreekt en t ding nog wel op Duitse papieren heeft.
Vraagprijs was 2849 euro en dat sprak me wel aan.
Ben nog even bezig om wat grotere foto's te krijgen.
Interieur en body waren echt netjes. Tevens nieuwe banden accu uitlaat ed.
Vluchtje Valencia kost ook maar 50 euro met Ryanair
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Ik heb gisteren meerdere foto's van de eigenaar gekregen. Krijg ze echter niet op mijnalbum daar ze te klein zijn
Eigenaar heeft me wel t voorstel gedaan dat ie de auto op transport wil zetten en dat ik hem dan hier kan proberen. Moet ik wel eerst de transporteur betalen maar ik schijn dan 5 dagen de tijd te hebben om de auto te proberen en te checken. Mocht ie niet bevallen dan gaat ie op zijn kosten terug.
Dit zou hij toch niet voorstellen als t een slechte auto is
Als er iemand is die weet hoe ik kleine fotootjes kan plaatsen dan hoor ik t graag, kunnen jullie m ook zien.
Ben nog in verdere onderhandeling
Eigenaar heeft me wel t voorstel gedaan dat ie de auto op transport wil zetten en dat ik hem dan hier kan proberen. Moet ik wel eerst de transporteur betalen maar ik schijn dan 5 dagen de tijd te hebben om de auto te proberen en te checken. Mocht ie niet bevallen dan gaat ie op zijn kosten terug.
Dit zou hij toch niet voorstellen als t een slechte auto is
Als er iemand is die weet hoe ik kleine fotootjes kan plaatsen dan hoor ik t graag, kunnen jullie m ook zien.
Ben nog in verdere onderhandeling
-
Ewout
- Donateur (5x)

-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Oh-oh... via Western Union zeker?peterpaul schreef:...Moet ik wel eerst de transporteur betalen ..
Te goedkope auto, van een buitenlander in een ander buitenland en eerst transport betalen ---> oplichting...
viewtopic.php?t=54600
viewtopic.php?t=58973
Mail mij die foto's eens.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Psst PP, zie: http://cgi.ebay.de/SAAB-Sonett-III-Bj-1 ... 7C294%3A50
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Ebay - Bochum;

Valencia;

Dit zijn dus dezelfde foto's. PP heeft ze me en bijgaande e-mail gestuurd; standaard tekst (in google Duits) over betalen aan transporteur, 5 dagen bedenktijd, bla-bla... Is dus duidelijk oplichting.
Als je echt een Sonett wil, zou ik voor die op ebay in Bochum gaan. Is nog dichterbij ook.
Valencia;

Dit zijn dus dezelfde foto's. PP heeft ze me en bijgaande e-mail gestuurd; standaard tekst (in google Duits) over betalen aan transporteur, 5 dagen bedenktijd, bla-bla... Is dus duidelijk oplichting.
Als je echt een Sonett wil, zou ik voor die op ebay in Bochum gaan. Is nog dichterbij ook.