Koud buiten héBarboer schreef:Brrrrrrr....N2024 schreef:Toppertje!
saab 9-4X
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: saab 9-4X
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G9WySHp9PXs[/youtube]
Sofie van Damme is op Twitter beter bekend als: @SofieFromSaab
Sofie van Damme is op Twitter beter bekend als: @SofieFromSaab
-
Reub
- Geregistreerd lid
Ze had haar verhandeling trouwens beter ìn de Saab kunnen houden, met de deuren dicht. Allemachtig, wat een gekwetter er om- en doorheen 
-
Henk-Jan
- Donateur

Beetje raar ja, zoiets merk je toch als je na het opnemen alles even rustig beluistert?
-
jelger
- Geregistreerd lid
en het dan nog eens dunnetjes over doen? zo werkt dat niet.
Je zou zoiets van te voren moeten checken.
Je zou zoiets van te voren moeten checken.
-
Henk-Jan
- Donateur

Hoezo werkt dat niet, het is niet zo alsof het een verhaal is van een half uur toch?jelger schreef:en het dan nog eens dunnetjes over doen? zo werkt dat niet.
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik wil maar zeggen, zoiets moet je vooraf testen zeker als je meer standhouders langs gaat.
-
Reub
- Geregistreerd lid
Ehhhh, sorry. Het ging om de plaatjes, toch?
(dappere poging om het topic weer op de rails te krijgen, *kuch*)
(dappere poging om het topic weer op de rails te krijgen, *kuch*)
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
Leeft niet erg hier die 9-4X.
De eerste produktie 9-4X is gisteren van de van gerold. Volgens mij had VM het eerder nog over "in de loop van april".
Autoweek bericht:

De eerste produktie 9-4X is gisteren van de van gerold. Volgens mij had VM het eerder nog over "in de loop van april".
Autoweek bericht:
Eerste Saab 9-4X geproduceerd
De productie van de Saab 9-4X is gestart. Het eerste exemplaar is van de band gerold in de fabriek in het Mexicaanse Ramos Arizpe.
De Saab 9-4X is de volgende stap in het vernieuwen van het modellen programma van het Zweedse merk. Het is overduidelijk een erfenis van General Motors. De SUV is rechtstreekse familie van de Cadillac SRX. Zij aan zij worden ze geproduceerd in de GM-fabriek in het Mexicaanse Ramos Arizpe. De eerste 9-4X werd geproduceerd onder toeziend oog van Saab-directeur Jan-Ake Jonsson, de modellendirecteur Sanders Svensson en product manager Mikael Jacobsson.
Het eerste exemplaar met het chassisnummer 00001 is een Ice Pearl metallic exemplaar in Aero-uitvoering en een 2,8-liter V6 turbo. Voor een media-evenement reist hij door de VS, waarna de auto naar Zweden word verscheept en een plaats krijgt in het Saab Museum
“Het is een geweldige dag,” vertelt Jonsson tijdens het evenement. “De komst van de 9-4X is een nieuwe belangrijke stap bij het vervullen van het business plan.” In mei start de verkoop van de nieuwe Saab in de VS. In augustus start de export naar Europa. Op de Autsalon van Genève heeft Saab al weer een nieuwe primeur: de 9-5 Estate.

-
carlsson
- Geregistreerd lid
Eens interessant om te weten of dat nu de bekende Holden motor is of een andere Amerikaanse variant.
Trouwens in saaie pakken, daar huizen meestal saaie bekrompen geesten, stropdassen die zorgen dat de hersenen te weinig verse lucht krijgen
Ik had me gewoon eens in traditionele Mexicaanse kleding gestoken met bijpassende sombrero
Trouwens in saaie pakken, daar huizen meestal saaie bekrompen geesten, stropdassen die zorgen dat de hersenen te weinig verse lucht krijgen
Ik had me gewoon eens in traditionele Mexicaanse kleding gestoken met bijpassende sombrero
-
brammelo
- Geregistreerd lid
carlsson schreef:Trouwens in saaie pakken, daar huizen meestal saaie bekrompen geesten, stropdassen die zorgen dat de hersenen te weinig verse lucht krijgen![]()
De das van de persoon links vind ik anders wel leuk! Niet dat ik er zelf ooit draag, ik geef de voorkeur aan strikjes
-
paulzee
- Geregistreerd lid
Quote auto nieuws nu;
AMSTERDAM - Saab neemt een aantal heuse primeurs mee naar de AutoRAI en richt de blik op de toekomst. Eerder onthulden de Zweden al de prijs van de 9-5 Estate, daar kunnen we nu de prijskaartjes van de nieuwe 9-4X naast hangen. Het crossover-avontuur begint bij 74.995 euro.
en de 2.8 turbo; 89.000..euro
Toch wel behoorlijke prijs kun je aardige 9-5 voor kopen of Range??
Kan het niet echt geloven
AMSTERDAM - Saab neemt een aantal heuse primeurs mee naar de AutoRAI en richt de blik op de toekomst. Eerder onthulden de Zweden al de prijs van de 9-5 Estate, daar kunnen we nu de prijskaartjes van de nieuwe 9-4X naast hangen. Het crossover-avontuur begint bij 74.995 euro.
en de 2.8 turbo; 89.000..euro
Toch wel behoorlijke prijs kun je aardige 9-5 voor kopen of Range??
Kan het niet echt geloven