Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
Henk TB
Geregistreerd lid

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Bericht door Henk TB » zo 15 jan, 2012 21:28

Wil toch ook even de andere kant op complimenten uitdelen :D , t was een genoegen om samen met maatje Willy het SAAB verkeer te regelen, Wij kunnen zeggen dat we alle auto's hebben gezien :P , maar dat terzijde. :wink:
We hebben gewoon veel plezier gehad, alleen maar vriendelijke mensen, :bluethumb: :bluethumb: je wordt gegroet en geen onvertogen woord valt er.

DUS BIJ DEZE BEDANKT ALLE SAABLIEFHEBBERS. :applause: :applause: :applause:

Henk

Nico77
Geregistreerd lid

Bericht door Nico77 » zo 15 jan, 2012 21:29

Het was goed! Iedereen bedankt, ook wij (vooral Cees!), als bezoekers, hebben er voor gezorgd dat het een succes is geworden!

Ben nu toch nog blijer dat ik mijn 'projectje' ben begonnen en de Saab niet heb afgeschreven! Ben alleen maar meer geïnspireerd geraakt over wat ik allemaal nog maar kan doen aan en met mijn Saab!

En hoop blijft er toch nog, wellicht tegen beter weten in.

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » zo 15 jan, 2012 21:35

't was berekoud op de parking :twisted:
....
maar superleuk om mogen mee te helpen. Geweldig om al die Saabjes te bergroeten en naar de parking te begeleiden :)

Woord van dank ook voor de niet Saabrijders die het wel erg sportief opnamen dat ze elders moesten parkeren en daarvoor veel begrip toonden

TOPDAG

Turbo2
Geregistreerd lid

Bericht door Turbo2 » zo 15 jan, 2012 21:37

Prachtdag! Organisatie bedankt voor dit imposante event voor alle SAABliefhebbers!

Thoas
Geregistreerd lid

Bericht door Thoas » zo 15 jan, 2012 21:40

Dank organisatie! was een mooie dag.

Mijn foto's tref je hier:
http://www.flickr.com/photos/74317851@N ... 883731117/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor HR versies even contact opnemen via m'n site http://www.thoas.nl

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » zo 15 jan, 2012 21:45

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor alle energie die jullie in deze dag hebben gestoken.
De organisatie (fantastisch geweldig ongelooflijk (welk woord zoek ik?) goed wat jullie vandaag neer hebben weten te zetten), de vrijwilligers (echt geweldig dat jullie de hele dag buiten wilden staan om alles in goede banen te leiden), de organisatoren van de vele koonvooien uit elke hoek van NL en BE (voor zover ik gehoord heb zijn deze allen prima verlopen), de enthousiaste Saab bezitters die hun pronkstuk beschikbaar stelden voor de showcase (ow, ow, wat stond daar een hoop moois) en natuurlijk ook die vele vele mensen die vandaag naar Katwijk zijn gekomen om deel te nemen aan dit evenement (samen zijn we Saab, ofwel, We Are Many, We Are SAAB).
(Iedereen die ik nog vergeten ben natuurlijk ook heel hartelijk dank! :wink: )

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » zo 15 jan, 2012 21:48

Heb me net een wijntje ingeschonken en lees de reacties hier op ons forum na een fantastische dag.

Met de groep Noord eerst in Assen een warm welkom met koffie en de mooie Konvooi Noord plakkaat. Vervolgens de groep in Hoogeveen opgepikt en daarna wederom in Zwolle een welkom met koffie en een indrukwekkende hoeveelheid Saabs van diverse "pluimage". Daar begon het gevoel al te komen. :O:

Als je dan al rijdend de ploeg uit Friesland vanuit de polder erbij ziet komen gaat er wel wat door je heen, om maar niet te spreken over de aankomst in Katwijk.

Goed georganiseerd en fantastisch om al die Saabs bij elkaar te zien.

Hangaar 2 was druk en gezellig en de film erg mooi om naar te kijken.

Ik heb genoten en ik heb inmiddels ervaren velen met mij! :D

Organisatie bedankt, ik heb zojuist de toespraak van Victor gezien en ook zijn reactie op BNR gehoord. Hoopgevend!

Groet,
Frits 9-3 :O:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » zo 15 jan, 2012 21:50

Guys,Girls van de organisatie, mijn dank is groot voor deze geweldige dag!

/rw[/quote]
Mijn dank aan de organisatie is groot.
Mijn bewondering voor wat jullie zo snel voor elkaar hebben gekregen is nog groter! FANTASTISCH!!!
HEEL ERG BEDANKT, OOK AAN ALLE VRIJWILLIGERS

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 15 jan, 2012 21:57

Ik zou hier wel iets willen schrijven om dit evenement dat z'n weerga niet (nergens ter wereld!) kent te beschrijven maar woorden schieten te kort... iedere aanwezige zal hetzelfde hebben denk ik.

Wát een dag! Ongelofelijk al die Saabs bij elkaar, bijna 1 op de 4 van alle Saabs in Nederland! Vreselijk veel mensen gezien en heel veel mensen gesproken en wat me nog het vrolijkst stemde: geen negativiteit te bekennen en geen rommel op het terrein :D Showcase was ook schit-te-rend hoewel ik nog niet eens de helft goed heb kunnen bekijken (had beter zoals FHR een muts op kunnen doen om niet herkend te worden :P).

Mensen, wat hebben we dit -met z'n allen- mooi neergezet vandaag. We are many, we are Saab :!: En dat hebben ze geweten.

Iedereen, maar bovenal de organisatie bedankt!

Nine
Geregistreerd lid

Bericht door Nine » zo 15 jan, 2012 21:59

PERFECT!!! Wat een dag...met Müller als "toetje". Wat heeft dit bloed, zweet en tranen gekost (dat kan gewoon niet anders). Organisatie BEDANKT!!!! :applause: :applause: :applause:
Ook de heren Mink (Breda): bedankt :bow: voor de perfecte organisatie van het konvooi en de locatie in Breda. En dan het weer...dat was ook geweldig. Kap hele dag open gehad (ja ook toen de zon onder was natuurlijk).

Hopelijk kunnen we volgend jaar weer iets leuks doen als het toch gelukt is met Saab (dan hebben we wel een wonder :surprise: nodig vrees ik)

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 15 jan, 2012 22:01

IK krijg de glimlach niet van mijn gezicht....
Geweldige dag gehad vandaag.... :D

Schtem
Geregistreerd lid

Bericht door Schtem » zo 15 jan, 2012 22:05

Ik heb de vrijwilligers die ik tegenkwam al complimenten gegeven maar bij deze nogmaals: Dankjuliewel voor dit top evenement!!! Kort tijd en zo groot, daar zijn inderdaad geen woorden voor te zeggen! Laten we hopen dat we over een (half)jaar de rebirth party kunnen houden met minstens net zoveel Saabs :D

Oh ja en voor ik het vergeet: Weergoden bedankt!!!

mikeeagle
Geregistreerd lid

Bericht door mikeeagle » zo 15 jan, 2012 22:06

dank aan iedereen die deze fijne dag mogelijk heeft gemaakt. Heb me buitengewoon vermaakt :D :D

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » zo 15 jan, 2012 22:08

Ook vanuit België bedankt.!!!

En wat ook leuk was, op de terugweg vriendelijk gegroet worden door andere saabrijders!

Stephan93
Geregistreerd lid

Bericht door Stephan93 » zo 15 jan, 2012 22:13

Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.

tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.

Plaats reactie