wow... dat is ECHT zuur... Alleen materiele schade hoop ik..?Stephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.
tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
popov
- Geregistreerd lid
Gadver balen zeg op zo een mooie dag
Hoop dat je/jullie niks hebben
Hoop dat je/jullie niks hebben
-
pistolp71
- Geregistreerd lid
Wat een TOPDAG!!! Bedankt! En we zullen het nooit, nooit, nooit meer vergeten!
Heren en dames, serieus bedankt! Geweldig! En mede Saabliefhebbers, ook bedankt voor de gezelligheid!
Heren en dames, serieus bedankt! Geweldig! En mede Saabliefhebbers, ook bedankt voor de gezelligheid!
-
blafwoef
- Geregistreerd lid
Damn, dan krijgt een leuke dag toch ng een vervelend einde. Veel schade?Stephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.
tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
-
scandi
- Donateur

Organisatie bedankt !!!
Het was een fantastische SAAB dag.
Nog wat foto's http://www.flickr.com/photos/74407683@N07/
-
RolVer
- In memoriam †
Hallo,
Vooropgesteld dat ik ernstig Saab enthousiast ben vraag ik mij een beetje af wat het nut is van deze actie, afgezien dat iedereen een leuke dag heeft gehad en om met Smeets te spreken: WE hebben het nieuws gehaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat het ook maar enig effect heeft op het mogelijk voortbestaan van het merk Saab, daar zijn andere acties voor nodig.
Nogmaals ik ben absoluut niet negatief en vermoedelijk mis ik de essentie van deze actie.
Groet Rolf (hij wil ook weer eens in het nieuws)
Vooropgesteld dat ik ernstig Saab enthousiast ben vraag ik mij een beetje af wat het nut is van deze actie, afgezien dat iedereen een leuke dag heeft gehad en om met Smeets te spreken: WE hebben het nieuws gehaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat het ook maar enig effect heeft op het mogelijk voortbestaan van het merk Saab, daar zijn andere acties voor nodig.
Nogmaals ik ben absoluut niet negatief en vermoedelijk mis ik de essentie van deze actie.
Groet Rolf (hij wil ook weer eens in het nieuws)
-
Stephan93
- Geregistreerd lid
blafwoef schreef:Damn, dan krijgt een leuke dag toch ng een vervelend einde. Veel schade?Stephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.
het valt wel mee,alleen natuurlijk zonde,had hem gisteren nog mooi staan opblinken en was er van versteld hoe mooi hij was
vooral lakschade,en een beetje nekpîjn,maar ik denk niet dat er een nieuwe achterbumper op moet.
al bij al toch nog een superdag gehad,gewoon door het effect dat al die saabs op me hebben gehad.
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
scandi schreef:Organisatie bedankt !!!
Mooie foto's alleen jammer dat ik ze niet kan kopieren en plakken in mij album
-
scandi
- Donateur

Geef maar even een PB welke je wilt hebben. Dan mail ik ze in groot formaat.Nog wat foto's http://www.flickr.com/photos/74407683@N07/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie foto's alleen jammer dat ik ze niet kan kopieren en plakken in mij album
-
TIPO4
- Geregistreerd lid
Mooie dag gehad, ondanks de eigenlijk mindere aanleiding.
Dikke pluim aan de organisatie maar ook aan ons allemaal. Of zo'n actie nut heeft of niet doet er niet toe, wel hebben we bewezen dat de autofabrikant SAAB wellicht failliet is maar dat het merk springlevend is. Als we vol blijven houden ons automobiel erfgoed te koesteren dan verdwijnt er niets wat niet hoort te verdwijnen, ook al doet een enkele Ford automobilist daartoe dan nog wel een laffe poging
Sterkte Stephan!
Dikke pluim aan de organisatie maar ook aan ons allemaal. Of zo'n actie nut heeft of niet doet er niet toe, wel hebben we bewezen dat de autofabrikant SAAB wellicht failliet is maar dat het merk springlevend is. Als we vol blijven houden ons automobiel erfgoed te koesteren dan verdwijnt er niets wat niet hoort te verdwijnen, ook al doet een enkele Ford automobilist daartoe dan nog wel een laffe poging
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Organisatie, vrijwilligers, mede-deelnemers:
Ik heb een fantastische dag gehad, vooral dat geluid van die tweetaktjes (nee jongens en meisjes van de NOS, geen drietakt ...): fantastisch. Ook nog een Haynes kunnen scoren
Ik heb een fantastische dag gehad, vooral dat geluid van die tweetaktjes (nee jongens en meisjes van de NOS, geen drietakt ...): fantastisch. Ook nog een Haynes kunnen scoren
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Hiero viewtopic.php?f=112&t=110791&p=1222385#p1222385" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Stephan93
- Geregistreerd lid
TIPO4 schreef:Mooie dag gehad, ondanks de eigenlijk mindere aanleiding.
Dikke pluim aan de organisatie maar ook aan ons allemaal. Of zo'n actie nut heeft of niet doet er niet toe, wel hebben we bewezen dat de autofabrikant SAAB wellicht failliet is maar dat het merk springlevend is. Als we vol blijven houden ons automobiel erfgoed te koesteren dan verdwijnt er niets wat niet hoort te verdwijnen, ook al doet een enkele Ford automobilist daartoe dan nog wel een laffe pogingSterkte Stephan!
haha,geen nood de saab met zijn 5sterren op de botsproef heeft mij goed beschermd en er zelf niet veel aan overgehouden,toch hem zo vlug mogelijk weer piekfijn in orde krijgen.
bedankt voor de bemoedigende woorden
-
Wouter
- Donateur (2x)

Hmm.. daar maak je toch een rekenfout Lennard. Er zijn een kleine 58.000 Saab's in Nederland, dus eerder 1 op de 40 (nog minder na aftrek van alle plezante zuiderburen die stonden ingeschreven). Maar da's nog steeds een indrukwekkend bereik onder Saabrijdend Nederland, waar menig marketeer van elk ander volumemerk alleen van kan dromen..Sapphire schreef:Ongelofelijk al die Saabs bij elkaar, bijna 1 op de 4 van alle Saabs in Nederland! [...]
-
Ton77
- Geregistreerd lid
mensen...
allereerst wat een geweldige dag!!!
net terug uit katwijk (niet rechtstreeks maar eerst ff op cafe geweest
)
wat een mooie wagens bij elkander en een hoop mensen met de zelfde voorliefde voor een fantastisch automerk
doch een klein punt van kritiek (azijnpis modus aan) op de showcase miste ik een red arrow en een 9-3 turbo X (azijnpis modus uit)
verder alleen maar hulde aan de organisatie en dit kan niet genoeg gezegd worden
dus nogmaals
WAT EEN GEWELDIGE DAG!!!!!
chapeau chapeau
allereerst wat een geweldige dag!!!
net terug uit katwijk (niet rechtstreeks maar eerst ff op cafe geweest
wat een mooie wagens bij elkander en een hoop mensen met de zelfde voorliefde voor een fantastisch automerk
doch een klein punt van kritiek (azijnpis modus aan) op de showcase miste ik een red arrow en een 9-3 turbo X (azijnpis modus uit)
verder alleen maar hulde aan de organisatie en dit kan niet genoeg gezegd worden
dus nogmaals
WAT EEN GEWELDIGE DAG!!!!!
chapeau chapeau