Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
Lichthuis
Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
Mooie middag gehad vandaag in Valkenburg! Ook leuk dat er twee SAAB 91D Safir's rondjes vlogen boven het vliegkamp.
Hier een filmpje van de fly by:
http://www.youtube.com/watch?v=whXAsqAq6UI" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier een filmpje van de fly by:
http://www.youtube.com/watch?v=whXAsqAq6UI" onclick="window.open(this.href);return false;
-
gertjan
- Donateur

Ook van mijn kant een super dikke pluim naar de organisatie en alle vrijwilligers. Ik heb samen met mijn zoon (en een paar duizend anderen) een TOPDAG gehad. Een geweldige verzameling. Ik ben erg benieuwd naar eventuele luchtfoto's. Eigen foto's staan ondertussen op saabunited.
Nogmaals super bedankt voor een toffe zondagmiddag!
Nogmaals super bedankt voor een toffe zondagmiddag!
-
99E1973
- Geregistreerd lid
Leuk om te horen dat er (toch) ook Saab vliegtuigen waren;
Verder duim-op voor iedereen, organisatie en bezoekers, super familie dag gehad.
Zoals mijn dochter van 6 zei: "ik wil later ook een Saab" (pappa blijft z'n best doen
)
Door Saab voor Saab, door vriendelijke mensen voor vriendelijke mensen
Tot de volgende keer.
Grtn
Frank
Verder duim-op voor iedereen, organisatie en bezoekers, super familie dag gehad.
Zoals mijn dochter van 6 zei: "ik wil later ook een Saab" (pappa blijft z'n best doen
Door Saab voor Saab, door vriendelijke mensen voor vriendelijke mensen
Tot de volgende keer.
Grtn
Frank
-
bmwheaven
- Geregistreerd lid
Hulde en dank! Was een erg mooie dag... Volgende editie (
) neem ik mijn Saab ook mee
-
popeye
- Geregistreerd lid
Wat een fantastische middag! Al die mooie Saab' s, blije gezichten en één en al saamhorigheid, heb nog een lamme arm van het zwaaien naar iedereen op de terugweg....
Bij het in bed stoppen van mijn vierjarige dochter vroeg ik naar het mooiste dit weekend. Haar antwoord: de Saabjes op het vliegveld!
Organisatie en vrijwilligers: bedankt, hopelijk staan we aan de basis van iets moois
Bij het in bed stoppen van mijn vierjarige dochter vroeg ik naar het mooiste dit weekend. Haar antwoord: de Saabjes op het vliegveld!
Organisatie en vrijwilligers: bedankt, hopelijk staan we aan de basis van iets moois
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

De lafaard, in de rug aanvallen.iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Fantastische dag gehad
Goed weer
Leuke rit
Fantastische auto's
Goed weer
Leuke rit
Fantastische auto's
-
Raydio
- Geregistreerd lid
Hulde aan de organisatie! Het zag er allemaal zeer professioneel uit (en dat in zo'n kort tijdsbestek).
Het was een mooie dag waar ik nog vaak aan zal terugdenken.
Het was een mooie dag waar ik nog vaak aan zal terugdenken.
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Moe maar voldaan.
Was een erg mooie dag. Wil de vrijwilligers namens de organisatie nog even bedanken.
Er is hard gewerkt en iedereen heeft zich vol ingezet, voor en achter de schermen!
Ga nu lekker tukken, morgen om 6 uur gaat t wekkertje weer.
cheers
PP
Was een erg mooie dag. Wil de vrijwilligers namens de organisatie nog even bedanken.
Er is hard gewerkt en iedereen heeft zich vol ingezet, voor en achter de schermen!
Ga nu lekker tukken, morgen om 6 uur gaat t wekkertje weer.
cheers
PP
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Dames en heren organisatie, super bedankt !

-
Duva
- Donateur

Mooi, met die V erachter!ralph_m schreef:Dames en heren organisatie, super bedankt !
-
Oosthoek
- Donateur

Erg geslaagde foto, jullie staan er goed op heren! Het SAABforum flikt t m maar mooi wel weer!ralph_m schreef:Dames en heren organisatie, super bedankt !
Leuk om toch nog te kunnen komen aanwaaien. Het was nogal massaal, dus had wat moeite om bekenden te spotten, maar blijkbaar kwam de oude harde kern samen bij Hangar 2 na afloop van de rest vd festiviteiten. Misschien toch ns wat vaker aan mn Saab sleutelen en meetings bezoeken.
PS PP zag ik jou nou in een 96 wegrijden?!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Verdraaid mooie foto!
Verdraaid mooie dag ook! Organisatie: bedankt!!
Verdraaid mooie dag ook! Organisatie: bedankt!!
-
rombouts
- Geregistreerd lid
ik heb je denk ik zien staan bij de afslag naar leidschendam naar de snelwegStephan93 schreef:Geweldige dag gehad 130 km gereden uit België om erbij te zijn vandaag,de dag kon niet stuk,mooie wagens,super organisatie.
tot toen er bij het terug naar huis gaan iemand zijn rempedaal niet wist staan en achter in mij is gereden.
gelukkig valt de schade mee maar toch balen zeg
hoop dat het weer allemaal in orde komt
groet wil
-
rudolfwessels
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een aantal foto's gemaakt. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze op dit forum kan plaatsen? Dank. Rudolf Wessels.