De reacties van mensen die jaloers zijn op ons, Saabrijders, zijn toch niet te schatten.Sapphire schreef:Ook hier weer een journalist die het niet begrepen heeft (maarja, we moeten al blij zijn met de aandacht he...):JanWessel schreef:Bij Autoblaag blijkt maar weer hoe diep die rabiate saab-haat zit... 1500 auto's op een vliegveld en het laatste topic daar gaat over de vernietiging van de pre-productiemodellen.
Ja, dat was de aanleiding voor de meeting, lekker huilen met z'n allen, oh wat een tranen heb ik gezien...[/sarcasm off]BN de Stem schreef:Om ‘steun te betuigen aan de Zweedse autofabrikant en zijn voormalige werknemers', maar vooral om samen uit te huilen om de teloorgang van het ‘eigenwijs-sympathieke’ automerk
Ik heb juist nog nooit zoveel blije Saabrijders bij elkaar gezien, het was een geweldige, positieve middag in plaats van een treurig geheel!
Jammer om dan weggezet te worden als een groepje jankerds.
Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
9900
- Donateur

Die zijn echt leuk, jammer dat ik toen al weg was (moest)Brandslang schreef:Foto is van de telefoon, excuus voor de kwaliteit...
Goodies die uitgedeeld werden bij Hangaar 2 komen al goed van pas.
-
bestway
- Donateur (2x)

Lang genoeg gebleven, maar net zoals velen helaas de goodies gemist ............

-
Red lady
- Geregistreerd lid
berta schreef:Wat je met die fotoshop niet allemaal kunt doen![]()
Merel wat ik nu nog het leukste vond is, dat ik naast je stond en dat jij niet weet wie ik ben![]()
![]()
Maar leuk he Toen Werner floot, dat er 3 groepen ,Breda-Herentals en roosendaal Gingen rijden. Prachtig gezicht 70 saabs en route.
Grt Hennie
Hennie.. volgens mij heb ik je wel gezien hoor
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

geen goodies gezien helaas
maar ik ga niet huilen want de hele dag was hardstikke GOEOEOEOEOED
Het was weer een superdag net als 2 jaar geleden
2014 nieuwe ronde?
grt
Sabriolet
maar ik ga niet huilen want de hele dag was hardstikke GOEOEOEOEOED
Het was weer een superdag net als 2 jaar geleden
2014 nieuwe ronde?
grt
Sabriolet
-
millerman
- Donateur (3x)

Hopelijk niet, want tot nu toe hebben we alleen deze meetings gehad toen Saab op het randje van de afgrond stond 
Eerst 16-2 met 40 man hammetjes vreten in Belgique!
Eerst 16-2 met 40 man hammetjes vreten in Belgique!
-
bestway
- Donateur (2x)

Moet je er wel eerst nog een stuk of 17 optrommelen .............. maar als het net zo gaat als met wamwas komt het wel goed .... 
-
Nine
- Geregistreerd lid
Tjonge wat zijn er leuke dingen te zien op o.m. Saabsunited (verhalen, foto's en films uit andere landen). Lekker lang nagenieten dus
Komt er nog een verhaal van "The Netherlands" op Saabsunited? Meeste landen hebben een samenvatting erop gezet. Dat kunnen alleen de moderators denk ik?
Volgens mij hadden wij wel het meeste Saabs bijeen
.....maar als je ziet waar die zweden allemaal vandaan kwamen voor het event in Trollhättan (PS de amerikanen hebben ook heel wat afstanden overbrugd). Dan is Nederland natuurlijk een "eitje" en kunnen we alles gemakkelijk "bereizen".
Komt er nog een verhaal van "The Netherlands" op Saabsunited? Meeste landen hebben een samenvatting erop gezet. Dat kunnen alleen de moderators denk ik?
Volgens mij hadden wij wel het meeste Saabs bijeen
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Live op TV OOST: Ik vind 'm super al zeg ik het zelf!
http://www.edned.nl/uitzendinggemist/de ... uid=233535" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.edned.nl/uitzendinggemist/de ... uid=233535" onclick="window.open(this.href);return false;
-
nacra 93
- Donateur

Goed gedaan jochie 
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Maak maar, zet het er wel op. Ik ben nog aan het bekomenNine schreef:Komt er nog een verhaal van "The Netherlands" op Saabsunited?
-
Phantom
- Geregistreerd lid
ahbijker schreef:Live op TV OOST: Ik vind 'm super al zeg ik het zelf!
Dat geld wat aan die therapie uitgaat moet aan Saab uitgegeven worden.
Leuk item Harry.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Mooi overzicht zo.
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Dat is indd een mooi plaatje!