Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
jdierx
Geregistreerd lid

Re: Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update

Bericht door jdierx » wo 18 jan, 2012 14:06

Wat was het fantastisch mensen!

En nogmaals complimenten aan de organisatie!

Ik kan maar niet kiezen welke foto's er wallpaper moeten worden :?

gr

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 18 jan, 2012 15:07

Heb de eer gehad namens alle mensen van de crew alle deelnemers die zich hadden ingeschreven een dank-je-wel foto te sturen. Tja, en dan ontploft er weer een mailbox met de dank-je-wel terug mails ;-) Het blijft maar doorgaan. Binnenkort (als we meer tijd hebben want werk eist ook weer zijn aandeel op) gaan we eens rustig bij elkaar zitten om nog een paar dingen door te nemen. Vreemd om weer aan het werk te zijn, geen Saabs die ons om de oren vlogen, alhoewel......

Afbeelding
Wie was de bestuurder van een donker gekleurde Saab 9-5 sedan met een waanzinnig grote We are many, we are Saab sticker op de achterruit die vanmorgen langs mijn huis in Breda reed en vol in de ankers ging omdat hij ineens mijn i'tje zag met wat kleinere stickers op de achter- voor- en zijkant?? Zat net met een klant aan de lijn en schoot in de lach.... ;-)

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 18 jan, 2012 15:53

Phantom :headbang2:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 18 jan, 2012 16:24

Yep, er zijn 2 donkere 9-5 sedans met zo'n megasticker. Maar mijn blauwe was vandaag niet in Breda, dus het moet de zwarte van Phantom zijn ;)

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 18 jan, 2012 16:40

Bedankt voor de mooie foto, heb hem gelijk uitgeprint en geplastificeerd. Kan die straks in de garage komen te hangen.

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » wo 18 jan, 2012 16:57

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, dus ik bekijk zo veel mogelijk van alle verslagen, foto's, linkjes etc. en daar staat veel leuks tussen, totdat je het bericht van die straathonden van pownews tegenkomt... jammer dat die kennelijk ook uitgenodigd waren.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 18 jan, 2012 17:00

Uitgenodigd waren ze niet. Ze hebben zelf een verzoek bij ons ingediend. Dat kun je weigeren, maar dan kun je verwachten dat ze alleen maar lastiger gaan doen. Dus waren ook zij gewoon welkom.

Behalve de uiterst zure aankondiging van het item, vond ik het nog best meevallen. De Saabrijder van Chinese komaf zet de verslaggever zelfs mooi te kakken op een vrolijke manier.

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » wo 18 jan, 2012 17:18

ach in die 30 seconden werd niet eens echt verteld waarom we er waren.....pownews niveau

Ton77
Geregistreerd lid

Bericht door Ton77 » wo 18 jan, 2012 17:23

Funky Dude schreef:Jammer dat ik er niet bij kon zijn, dus ik bekijk zo veel mogelijk van alle verslagen, foto's, linkjes etc. en daar staat veel leuks tussen, totdat je het bericht van die straathonden van pownews tegenkomt... jammer dat die kennelijk ook uitgenodigd waren.
sommigen kan je inderdaad maar beter overslaan de volgende keer

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » wo 18 jan, 2012 17:36

nee, die waren niet uitgenodigd, maar hadden zichzelf aangemeld. Dan heb je de vraag of je ze wel of niet toelaat. Als je dat niet doet heb je gelazer aand e poort. Enfin, het stelde weinig voor, zoals dat blijkbaar bij die ethervervuiling hoort.....

En het leukste, het feit dat ze een onwijs gevat antwoord hadden gekregen, dat zenden ze natuurlijk noooooit uit ;-)

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » wo 18 jan, 2012 17:48

De opname van Powned, is die er dan helemaal niet?

GUUSarrow
Geregistreerd lid

Bericht door GUUSarrow » wo 18 jan, 2012 17:59

Vanaf 7:12 (45 hele seconden totaal)

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1234258" onclick="window.open(this.href);return false;

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 18 jan, 2012 18:14

millerman schreef:De Saabrijder van Chinese komaf zet de verslaggever zelfs mooi te kakken op een vrolijke manier.
Haha inderdaad wat een held die Chinese man! :D

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 18 jan, 2012 18:22

Ja wat moet je van dit soort verwachten, ze hebben het al voor gedaan.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » wo 18 jan, 2012 18:45

Joh, als PowNews het de moeite waard vindt om er een zuur stukje over te maken, dan kunnen we dat wel als een succes beschouwen!

Plaats reactie