Je moet hem wel hebben glimmen! Je bent de enige 9K in ons konvooiRay99 schreef:'tuurlijk....de Classics...Dat zijn dé Saab's....Daarmee heeft Saab zich op de kaart weten te zetten, maar desalnieteminniettegenhetfeitstaandedat.....SAAB is voor mij SAAB.....Dus wassen die bak!
Mijn op dit moment vreselijk gore zwarte 9k gaat de 14e weer glimmen. Zondag moet ze d'r netjes bijstaan als we op SAABfamiliebezoek gaan. En de 99 en de 900? Die blijven mooi in de garage onder hun dekentje staan.
Auto wassen cq Poetsen
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: Auto wassen cq Poetsen
-
Ray99
- Donateur (3x)

Voer de druk maar op.......Nu krijg ik zelfs de neiging om 'm gaan te polijsten....Nahhhhhh.....Dan kan ik 2 dagen achter elkaar vroeg opstaan. Het blijft bij een gedegen wasbeurt en dan wil ik niet naast jouw pas gespoten bolide komen te staan, want daar kan de mijne niet tegenop.
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Ik ga de mijne zaterdag compleet detailen, want hij staat op de showcase! 
-
Ray99
- Donateur (3x)

Waarom verbaasd me dit niet
Ik hoop dat we die hangaar nog binnen komen met al dat moois wat daar komt te staan.
Ik hoop dat we die hangaar nog binnen komen met al dat moois wat daar komt te staan.
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Die van mijn wordt wel eens "het Amsterdammertje" genoemd....daar kan je niet tegenaan poetsen
4+ jaar op grachten parkeren doet de groene fee geen goed qua uiterlijk...
(met dank aan mede-bewoners die hun deur niet kunnen vasthouden, toeristen die niet kunnen rijden, mensen die hun fiets niet normaal kunnen wegzetten, schijtduiven, gemeentewerkers die graag troep op mijn auto blazen, mensen die er gewoon tegen aan rijden en blijkbaar geen beschaafd briefje kunnen achter laten en mensen die de auto graag in onmogelijk kleine parkeerplekjes wurmen en mijn auto daarbij als "boem is ho" gebruiken (gelukkig heb ik een knoeperd van een trekhaak))
zo!
Maar misschien dat ik nog even door de wasstraat rij.....onder het mom van niet heel mooi toch mooi schoon
4+ jaar op grachten parkeren doet de groene fee geen goed qua uiterlijk...
(met dank aan mede-bewoners die hun deur niet kunnen vasthouden, toeristen die niet kunnen rijden, mensen die hun fiets niet normaal kunnen wegzetten, schijtduiven, gemeentewerkers die graag troep op mijn auto blazen, mensen die er gewoon tegen aan rijden en blijkbaar geen beschaafd briefje kunnen achter laten en mensen die de auto graag in onmogelijk kleine parkeerplekjes wurmen en mijn auto daarbij als "boem is ho" gebruiken (gelukkig heb ik een knoeperd van een trekhaak))
zo!
Maar misschien dat ik nog even door de wasstraat rij.....onder het mom van niet heel mooi toch mooi schoon
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

In Amsterdam wordt de trekhaak ook wel parkeersensor genoemd. 
-
mr-toet-toet
- Geregistreerd lid
zou willen dat ik mijn saab is een keertje echt goed onder handen zou kunnen nemen
heb helaas geen idee hoe dat moet en wat voor en spullen ik daarvoor moet gebruiken
mijn saabje zal het dus met een simpele wasbeurt moeten doen
heb helaas geen idee hoe dat moet en wat voor en spullen ik daarvoor moet gebruiken
mijn saabje zal het dus met een simpele wasbeurt moeten doen
-
pauldijkstra
- Geregistreerd lid
M'n 900 classic wordt donderdagavond
- gewassen
- gepolijst
- gepoetst
- opgefrist
En dan is hij zondag net niet helemaal showroom, maar toch wel erg netjes dacht ik zo...
- gewassen
- gepolijst
- gepoetst
- opgefrist
En dan is hij zondag net niet helemaal showroom, maar toch wel erg netjes dacht ik zo...
-
Margreet
- Geregistreerd lid
We verwachten een hoop pers. Geloof dat ik beter mezelf kan gaan oppoetsen als PR mevrouw zijnde...
-
sjaakdaak
- Donateur

Met vuil erop zie je de roestpitten minder goed. Ik laat hem zoals hij is. Mogelijk de dag ervoor nog even door de polder crossen voor extra dramatisch effect.
-
berta
- Donateur (2x)

Margreet heb je hulp nodig ?Margreet schreef:Geloof dat ik beter mezelf kan gaan oppoetsen als PR mevrouw zijnde...
Grt Hennie
-
popov
- Geregistreerd lid
Vrijdag naar Drente Zaterdag Duitsland en Zondag showcase
Nog geen idee hoe ik haar schoon kan krijgen
Zondagmorgen eerst maar even de zomerbanden met de orginele velgen er onder leggen
en dan maar door de wasstraat 
Nog geen idee hoe ik haar schoon kan krijgen
Zondagmorgen eerst maar even de zomerbanden met de orginele velgen er onder leggen
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

In Rotterdam ookmennoherstel schreef:In Amsterdam wordt de trekhaak ook wel parkeersensor genoemd.
-
Texpert
- Geregistreerd lid
Mijn 9-5 staat nu op de winterwielen (vraag mij niet waarom...??
). Aangezien dat die winterwielen geen porem is ga ik hem ook niet wassen, moet wel leuk blijven natuurlijk
Maar goed dat de auto gewassen is bij de beurt afgelopen maandag, issie nog wel enigzins grijs