Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Zo, saabje staat er van binnen en buiten weer strak bij.
Het is een ochtend werk, maar dan heb je ook wat
Ik heb er na héééél lang twijfelen wel voor gekozen om mijn winterbanden met wieldoppen te laten zitten en mijn zomerbanden in de schuur te laten voor deze dag. Minder mooi , maar het was me toch te veel gedoe om in 3 dagen 2 keer alle banden te wisselen.
Ik ben er klaar voor
net de kentekenplaat op de achterklep gemonteerd van de sponsor van het Breda Convoy en nu is mijn vechtgenoot de auto nogmaals aan het uitstofzuigen - was niet goed genoeg ze heeft gelijk
Zo ook klaar,
gewassen gestofzuigd en gepoets zover als dat kon nog
ruim 2 en een half uur bezig geweest maar het resultaat is er dan ook naar al zeg ik het zelf
we hebben er een familie happening van gemaakt.
Ook hier weer gewassen
Uitgezogen door de kinders
Ramen weer gepoetst. door mama
Dikke kras in voor en achterportier weg gepolijst.
was wel weer ff paar uur werk maar dan heb je ook wel weer wat moois
Ook ik heb de 9-5 gewassen en klein beetje gepoetst. Verder de winterbanden toch maar gewisseld tegen de zomerbandjes. Zometeen nog even wat spulletjes bij elkaar grijpen, daarna op de bank en dan naar bed ... wachtende totdat het morgenvroeg is.
Vanmorgen iets vroeger opgestaan om nog even de zwarte delen (bumpers, spiegel behuizing, raamlijsten etc.) te behandelen met lijnzaadolie. Wat knapt de 900 daar weer van op.
Als ik straks klaar ben met mijn vrijwilligers werk van vanavond (20.00 uur) rij ik nog even langs de wasbox om de 900 af te spoelen met de hogedruk reiniger.