foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Gebruikersavatar
NielsV
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door NielsV » di 14 feb, 2012 23:04

scherp gekiekt! dank voor de mooie prent.

Afbeelding

Gebruikersavatar
SNNLCA2
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door SNNLCA2 » di 14 feb, 2012 23:37

DaVinz schreef:
SNNLCA2 schreef:Ook wij waren er bij!

...
Het was het wachten waard, zo kunnen we nog even nagenieten!
prachtige wagen 8)
Thanx DaVinz!! Kom er op de foto's pas achter dat ik, t.o.v. de ander rode "platneuzen", een extra zwarte kunststof sierrand heb die zelfs onder de motorkap doorloopt. Was me nooit echt opgevallen. :D

Gebruikersavatar
Garrett
Lid van verdienste

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Garrett » di 14 feb, 2012 23:45

Zowel het doek als het fotomoment t-o-t-a-a-l gemist :oops: Garrett in kampsjakenmodus in een Aero in wintermodus:

Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Sapphire » wo 15 feb, 2012 1:57

Red lady schreef:gewoon recht in de lens kijken en lief lachen
Nou dat is dan goed gelukt ;)

Gebruikersavatar
shearwater
In memoriam †

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door shearwater » wo 15 feb, 2012 8:57

Ik heb alle 9-3's gecheckt, maar deze zit er niet bij:
Afbeelding
En ik had nog wel zo graag willen weten wat voor wielen dit zijn. Zijn alle deelnemers gekiekt?

Gebruikersavatar
ivanzon
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door ivanzon » wo 15 feb, 2012 17:06

Zo nu heeft iedereen genoeg materiaal voor een 'fotoshop de velg' acties

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door millerman » wo 15 feb, 2012 17:22

Dat is wel echt een goed idee!

Gebruikersavatar
Joopyboy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Joopyboy » wo 15 feb, 2012 19:22

De mijne was makkelijk te vinden, met maar 2 in die kleur 8)

Afbeelding

Leuke foto's overigens, had helemaal niet in de gaten dat die genomen werden :oops:

Gebruikersavatar
Maarten
Lid van verdienste

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Maarten » wo 15 feb, 2012 21:25

Spoilers, grote velgen en een petje achter het stuur. Wat kan een merk toch afglijden. :roll:

Afbeelding

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door millerman » wo 15 feb, 2012 21:33

Die remmen staan er goed op zo!

Gebruikersavatar
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Marius0404 » wo 15 feb, 2012 22:53

Afbeelding

Menno, bedankt,

zo'n 95 blijft toch mooi van lelijkheid...

groet
Marius

Gebruikersavatar
REWO
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door REWO » wo 15 feb, 2012 23:00

[]Eens. Het op 1 na lelijkste mooie eendje. Er is geen 2e van zo'n auto. Ok, de Citroen Ami 6, maar dat is een kleinere auto en als #1

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Sapphire » do 16 feb, 2012 1:48

Maarten schreef:Afbeelding
Zitten er achter verhogingsveren onder? Auto lijkt nogal wat voorover te staan..

Gebruikersavatar
aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door aZuL2001 » do 16 feb, 2012 2:28

Maarten zat toch voorin ?

:mrgreen:

Gebruikersavatar
Boterbloem
Geregistreerd lid

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Bericht door Boterbloem » vr 17 feb, 2012 11:10

Ook geflitst!
Afbeelding

Plaats reactie