
foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
-
NielsV
- Geregistreerd lid
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
scherp gekiekt! dank voor de mooie prent.


-
SNNLCA2
- Geregistreerd lid
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Thanx DaVinz!! Kom er op de foto's pas achter dat ik, t.o.v. de ander rode "platneuzen", een extra zwarte kunststof sierrand heb die zelfs onder de motorkap doorloopt. Was me nooit echt opgevallen.DaVinz schreef:prachtige wagenSNNLCA2 schreef:Ook wij waren er bij!
...
Het was het wachten waard, zo kunnen we nog even nagenieten!
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Zowel het doek als het fotomoment t-o-t-a-a-l gemist
Garrett in kampsjakenmodus in een Aero in wintermodus:


-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Nou dat is dan goed geluktRed lady schreef:gewoon recht in de lens kijken en lief lachen
-
shearwater
- In memoriam †
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Ik heb alle 9-3's gecheckt, maar deze zit er niet bij:

En ik had nog wel zo graag willen weten wat voor wielen dit zijn. Zijn alle deelnemers gekiekt?

En ik had nog wel zo graag willen weten wat voor wielen dit zijn. Zijn alle deelnemers gekiekt?
-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Zo nu heeft iedereen genoeg materiaal voor een 'fotoshop de velg' acties
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Dat is wel echt een goed idee!
-
Joopyboy
- Donateur (4x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
De mijne was makkelijk te vinden, met maar 2 in die kleur

Leuke foto's overigens, had helemaal niet in de gaten dat die genomen werden

Leuke foto's overigens, had helemaal niet in de gaten dat die genomen werden
-
Maarten
- Lid van verdienste
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Spoilers, grote velgen en een petje achter het stuur. Wat kan een merk toch afglijden.


-
millerman
- Donateur (3x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Die remmen staan er goed op zo!
-
Marius0404
- Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek

Menno, bedankt,
zo'n 95 blijft toch mooi van lelijkheid...
groet
Marius
-
REWO
- Geregistreerd lid
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
[]Eens. Het op 1 na lelijkste mooie eendje. Er is geen 2e van zo'n auto. Ok, de Citroen Ami 6, maar dat is een kleinere auto en als #1
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Zitten er achter verhogingsveren onder? Auto lijkt nogal wat voorover te staan..Maarten schreef:
-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Re: foto's van binnenkomst valkenburg cq. forum-smoelenboek
Maarten zat toch voorin ?

-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
