SORRY !!

Op 15 januari 2012 zal ter ere van Saab een dag van waardering voor Saab worden gehouden. Iedereen die zijn Saab(s) koestert of Saab een warm hart toedraagt is welkom. Lees verder en schrijf je in!
Plaats reactie
mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

SORRY !!

Bericht door mmd1962 » di 10 jan, 2012 12:56

Beste SAAB mensen,
tot mijn spijt mag en kan ik niet aan We are many, we are SAAB meedoen,
Ik had het heel graag gewild, maar ik heb een probleem en dat heet,
Chronische Cluster Hoofdpijn,
en hiervoor krijg ik wel medicijnen maar ik kan er niet mee rijden.
Chronische Cluster Hoofdpijn, is meerdere keren erger dan migraine,
dit om een beetje aan te geven wat het is.
Maar niet aanwezig zijn wil niet zeggen dat ik niet bij jullie in gedachten ben.
Graag zou ik wel foto's of video's willen zien van dit gebeuren wat voor een SAAB rijder toch echt wel een betreurenswaardig iets is.
Heel veel sterkte wil ik allen toewensen.

Groetjes,
Martin en zijn gezin. allemaal SAAB liefhebbers.
:cry: :cry:

aZuL2001
Geregistreerd lid

Re: SORRY !!

Bericht door aZuL2001 » di 10 jan, 2012 13:31

Martin,

vervelend lijkt me dat.

Maar: er zou een mouw aan gepast kunnen worden.
Carpoolen. Zijn ze bij de overheid ook heel erg blij mee. ;)

Er zal vast wel een Saabje bij jou uit de buurt komen. met nog een plekje (of meer) op de achterbank.
Misschien het onderzoeken waard ?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 10 jan, 2012 13:33

Heel erg vervelend!

Sterkte

Sander

berta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door berta » di 10 jan, 2012 13:36

Ik denk dat we beter jou sterkte kunnen toe wensen.
En wat fimpjes en foto's betreft ,denk ik dat er vanaf zondag zoveel op het forum te zien zal zijn, dat net lijkt of je er zelf bij was.Alleen het gevoel van er zelf bij zijn mis je dan wel. Misschien dat de organisatie je wel een schildje kan en wil toesturen als Pleister op de wond. Anders stuur ik mijn bordje wel op
Succes en sterkte
Grt Hennie

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » di 10 jan, 2012 13:50

Wat lief deze reacties,

Het is niet alleen het heen rijden, maar ook dat de aanvallen soms wel 8 keer op een dag er zijn,
Ik wil jullie natuurlijk niet belasten met een probleem wat ik net voor de kerst te horen kreeg,
Maar als ik het aankon dan had wel ik op het ene aanbod graag in gegaan, carpool, nee
sorry dat kan ik ook ff niet, niet eerder weer dan ik ben ingesteld op de juiste medicatie.

Hennie van jou ook erg lief, ik kreeg er wel kippenvel van,
en klinkt het misschien wel kinderachtig,
Ik spaar niet alleen Alles van Elvis Presley, maar mijn andere grote heldin is mijn meisje SAAB90B6
nogmaals dankjewel voor zulke leuke berichten.
Groetjes,

Martin.

bob_z
Geregistreerd lid

Bericht door bob_z » di 10 jan, 2012 13:58

Akelig verhaal veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat men spoedig de juiste medicatie voor je vindt.

Men zegt rond deze tijd zo vaak achteloos 'noch de beste wensen hé' zonder helemaal en ten diepste te beseffen wat je daarmee zegt omdat gezondheid vaak als vanzelfsprekend genomen wordt. Een verhaal als het jouwe, hoe akelig en ongewenst het ook is en dan in de eerste plaats voor jezelf natuurlijk, kan een eyeopener zijn.

Bedankt voor het delen.

ahbijker
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door ahbijker » di 10 jan, 2012 14:36

Beste Martin en familie,
Heel naar allemaal. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Weet dat we in gedachten bij jullie zijn. Internetkabels zullen vanaf zondag helemaal vol geupload worden; zoveel dat ze gaan smelten. Ik ben bang dat je niets mist :D .
Veel beterschap en Love SAAB!
Mede namens Konvooi NOORD,
Harry en Jacco.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 10 jan, 2012 16:21

Hey Martin,

Wat ontzettend balen zeg.
Ik hoop van harte voor je dat het inregelen van de medicatie goed verloopt (en je wellicht weer later zou mogen rijden?)

Heel veel sterkte en geduld gewenst.

Etienne

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » di 10 jan, 2012 19:54

Dag Martin,
Ikzelf heb regelmatig migraine, dus ik kan wel begrijpen wat jij dan moet meemaken, laat mij danlangs deze weg je heel veel sterkte toewensen en dat je snel op de juiste medicatie kan gezet worden. We zullen met zen allen aan je denken.

Groetjes en sterkte,
Jan

Plaats reactie