SPD orgie a.s. zondag
-
op
- Donateur (4x)

SPD orgie a.s. zondag
De meeting moet wel haast tot veel handeltjes en transporten leiden. Meld hier je deal!
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: SPD orgie a.s. zondag
Schakelaars voor 99
Microfiche apparaat
Bentley 8V
Wellicht een Mitsu turbo
Microfiche apparaat
Bentley 8V
Wellicht een Mitsu turbo
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Haha ik zat net te denken om daar een topic over te starten.
Helemaal goed! Ik ben benieuwd en zal eens kijken wat er nog op mijn zolder ligt..
Helemaal goed! Ik ben benieuwd en zal eens kijken wat er nog op mijn zolder ligt..
-
nics
- Geregistreerd lid
Meld je dan wel even aan voor de kofferbak verkoop! Dan weten wij wat we motten regelen
Hoe meer zielen hoe beter. outsidesaab@gmail.com
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Misschien gooi ik de ronal silverspoke,s in de kofferbak. Briefje achter het raam met tlf nr....
-
brinky
- Donateur

Pas maar op dat je naafkapjes niet gestolen worden, Simon... 
-
Niels83
- Donateur (3x)

Je zou haast zeggen dat het moet kunnen om de kofferbak open te laten met je items voorzien van prijssticker en een bakje waar mensen geld kunnen achterlaten, wij zijn ten slotte SAAB rijders...Turbothom schreef:Is 't erg om 't niet officieel bij een kofferbakverkoop van de hand te doen (heb eigenlijk niet zoveel zin om bij de kofferbak te staan blauwbekken terwijl ik ook mooie Saabkes kan gaan bekijken)?
-
nacra 93
- Donateur

Boterbloem schreef:Echte Saabrijders doen dat niet.
Zeker wel. er zijn mij ooit 2 naafkapjes gestolen op die Soesterberg meeting, en dat waren notabene forummers
-
1001760
- Donateur (2x)

Wegens uitblijven reactie mede-forummer:
Heb zondag een chromen grille van een 900 classic zalmneus in de auto liggen.
Alleen bevestigingslip midden boven ontbreekt, maar daar zie je niets van met de kap dicht.
Iemand interesse voor € 35,--?
Elke euro meer is voor de organisatie.
Info via pb
Heb zondag een chromen grille van een 900 classic zalmneus in de auto liggen.
Alleen bevestigingslip midden boven ontbreekt, maar daar zie je niets van met de kap dicht.
Iemand interesse voor € 35,--?
Elke euro meer is voor de organisatie.
Info via pb
-
v/db
- Geregistreerd lid
Treurig zeg! Zal ik mijn naafkapjes er anders bij voorbaat afhalen?nacra 93 schreef:Boterbloem schreef:Echte Saabrijders doen dat niet.
Zeker wel. er zijn mij ooit 2 naafkapjes gestolen op die Soesterberg meeting, en dat waren notabene forummers
-
Niels83
- Donateur (3x)

En toch zou het mij niet verbazen als dat door een Golf of Calibra eigenaar gedaan is, om met SAAB naafdoppen minder opvallend het terrein op te rijden om daar verder te kunnen roven...nacra 93 schreef:Zeker wel. er zijn mij ooit 2 naafkapjes gestolen op die Soesterberg meeting, en dat waren notabene forummers
Verder is het natuurlijk erg treurig
-
tanisha
- Geregistreerd lid
ik heb een hele loods vol met delen roep wat je nodig hebt! 
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Ik ga ook naafkaploos rijden. Er hoeft maar 1 boefje tussen die 1500+ personen te zittenbrinky schreef:Pas maar op dat je naafkapjes niet gestolen worden, Simon...