Foto's Belgische 2T gezocht

1947-1967
Plaats reactie
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Foto's Belgische 2T gezocht

Bericht door Ronnes » za 16 okt, 2010 13:33

Wie kan me helpen aan foto's van deze '61-er 2T met Belgisch kenteken APT-596, op de internationale meeting in Lelystad (1986) of Rosmalen (1994). De auto is ook verschillende keren op de onderdelenmarkt in Rhenen te zien geweest.

Afbeelding

Foll
Geregistreerd lid

Re: Foto's Belgische 2T gezocht

Bericht door Foll » za 16 okt, 2010 17:49

ik heb er geen foto van, maar heb je toevallig ook nog een foto van die 95 er achter? (die wit met groene)
wij hadden een 95 in dezelfde kleuren maar precies andersom, wat groen is op deze was wit en wat wit is op deze was groen, ook nog dezelfde groen en wit zo te zien :D

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » za 16 okt, 2010 18:21

Afbeelding

De 95 heb ik in 1986 verkocht aan een neef. De auto was oorspronkelijk donkergroen en MY 75. Grille en voorbumper kwamen van mijn rode 96 van '71. Mijn neef heeft de auto van binnen en buiten herspoten in een niet originele kleur. Omstreeks '96 is de auto op stal gezet met de bedoeling om er weer mee te gaan rijden in 2000 (belasting), maar dat is er nooit van gekomen. De foto dateert van vorig jaar, toen is hij verkocht aan de Saab-dealer van Herentals.
Ik moet nog ergens een foto hebben waar de 95 op staat in zijn originele kleur, samen met de witte 2T en de rode 96.

Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Ronnes » za 16 okt, 2010 18:26

Ronnes schreef:Ik moet nog ergens een foto hebben waar de 95 op staat in zijn originele kleur, samen met de witte 2T en de rode 96.
Afbeelding

Foto dateert van 1986.

Foll
Geregistreerd lid

Bericht door Foll » zo 17 okt, 2010 11:21

oke, dankjewel!
jammer dat het er niet van gekomen is om er weer mee te gaan rijden.
ik had hem racing green en het dak, de rand onder de ruitstijlen en de D-stijl wit (lijkt een beetje op dat prototype)
en het leuke is dat onze origineel wit was, dus echt precies andersom allemaal :P
maargoed, nu maar weer On-topic :mrgreen:
foto's van de 96TT!

Plaats reactie