Kwam dit toevallig tegen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5xbxj_yk4nk[/youtube]
Maakt me wel nieuwsgierig hoe zou zoiets rijden en hoe betrouwbaar zou het zijn?
Turbo op een 96 tweetaktblok op youtube
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: Turbo op een 96 tweetaktblok op youtube
en turbo zonder olie draait nooit lang maar dat heeft de beste man vast nog niet uitgedokterd
een eaton m45 compressor had het vast mooier gedaan!
een eaton m45 compressor had het vast mooier gedaan!
-
Andrys Posthuma
- Geregistreerd lid
Re: Turbo op een 96 tweetaktblok op youtube
Man, hou die camera eens stil...
Wel mooi gedaan. Inspuiting in combinatie met forced induction vind ik een aantrekkelijke optie. Ook al omdat onze vuilspuiters op die manier een stukkie schoner kunnen worden
. Hij mag misschien Utrecht toch weer in!
In de VS hebben ze directe inspuiting op buitenboordmotoren en snowmobiles geschroefd. Evinrude E-tec bijvoorbeeld, of TLDI motoren van Tohatsu. En denk nu niet "wat heb je aan een 5 pk E-tecmotortje", want die buitenboordmotoren hebben ook 'gewoon' een 200PK tweetakt V6... Think Big! Mischien iets voor mijn 93.
Wel mooi gedaan. Inspuiting in combinatie met forced induction vind ik een aantrekkelijke optie. Ook al omdat onze vuilspuiters op die manier een stukkie schoner kunnen worden
In de VS hebben ze directe inspuiting op buitenboordmotoren en snowmobiles geschroefd. Evinrude E-tec bijvoorbeeld, of TLDI motoren van Tohatsu. En denk nu niet "wat heb je aan een 5 pk E-tecmotortje", want die buitenboordmotoren hebben ook 'gewoon' een 200PK tweetakt V6... Think Big! Mischien iets voor mijn 93.