Hulp gezocht: Svenska Saabklubben Webshop

1947-1967
Plaats reactie
Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Hulp gezocht: Svenska Saabklubben Webshop

Bericht door Andrys Posthuma » wo 10 apr, 2013 10:41

Allen,

Ik heb geprobeerd twee deuronderkanten te bestellen op de Webshop van de Zweedse Saabclub. Met google translate ging dat prima :wink: . Maar toen viel me op dat er geen "shipping costs" meegerekend waren. Ik een (Engels) mailtje sturen maar daar hoor ik niks op terug. En inmiddels heb ik ook begrepen dat je eigenlijk lid moet zijn van die club om wat te kunnen bestellen...

Wie-o-wie is lid van de Zweedse Saabclub (kan misschien een woordje Zweeds?) en kan mij uitleggen hoe dit alles zou moeten werken?

Tak!

Rob900t16s
Geregistreerd lid

Re: Hulp gezocht: Svenska Saabklubben Webshop

Bericht door Rob900t16s » wo 10 apr, 2013 18:05

Hallo Andrys,

Je kunt je gewoon via de site aanmelden als lid. Dat kost je (uit m'n hoofd) SEK 350 en in ruil daarvoor krijg je een aantal keren per jaar het clubblad toegezonden (wel in het Zweeds, maar toch erg leuk en informatief) en heb je recht om onderdelen uit het SSK magazijn te bestellen.

Ik heb in het verleden wel vaker onderdelen besteld. De prijs van de onderdelen is vaak prima, de verzendkosten daarentegen schrikbarend....

Groeten, Robert

RedArrow90
Geregistreerd lid

Bericht door RedArrow90 » ma 15 apr, 2013 11:50

Ook ik ben voornemens onderdelen voor mijn tt te bestellen en heb al enkele weken geen reactie gehad op mijn emails. Zojuist zag ik dat de Svenska Saabklubben inmiddels een nieuwe website heeft gelanceerd, met daarop de volgende mededeling (met dank aan Google Translate):

Saab Club onderdelen verkopen
OPMERKING: MS Overleg verkoop van onderdelen zijn momenteel gesloten. Er wordt gewerkt aan de verkoop te hervatten. Vragen over dit verwijzen wij u naar reservdelar@saabklubben.se. Meer informatie is ook beschikbaar in onze forums: Parts Sales gesloten

Ben benieuwd wanneer ze weer 'open' zijn.

Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Bericht door Andrys Posthuma » ma 15 apr, 2013 13:18

Dank voor de reacties!

Ik denk dat ik dan mijn eigen deuronderkantjes maar ga fabriceren.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 15 apr, 2013 19:54

Idd heeft oa de voorzitter (Karl Ask)van de Saabklubben in de afgelopen Bakrutan (nr 1 van 2013) uitgebreid uit de doeken gedaan over het hoe en waarom rondom de problemen met de reservedelenvoorziening en het met onmiddelijke ingang stopzetten van de samenwerking met degene die de spullen uit naam van de club beheerde en diende uit te leveren. Dit was oa omdat veel mensen die de afgelopen tijd wel besteld en betaald hadden niets geleverd kregen.
Nu wordt er gezocht naar een oplossing en onderwijl worden er geen bestellingen opgenomen noch uitgeleverd.
Kan even duren, als je idd zelf iets kan maken is dat meegenomen :wink: .

Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Bericht door Andrys Posthuma » ma 15 apr, 2013 21:16

Speaking of the devil... ;-|+

Net een Emailtje gehad van Jan Karlsson. Hij mailde dat de boel in mei weer open gaat.

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » di 16 apr, 2013 7:08

Goed nieuws! :mrgreen:

Plaats reactie