Goedendag Saab vrienden,
Mijn ouders hebben altijd Saab gereden en hebben uit deze liefde al meer dan 20 jaar een saab 96 in onderdelen liggen met ooit de gedachte deze
weer op te bouwen / te restaureren. Helaas is dit nooit wat geworden en willen wij deze delen gaan opruimen. (met pijn in het hart natuurlijk)
Is er hier nog vraag naar gebruikte 96 delen? Ik moet alles nog inventariseren maar in principe verwacht ik 90% van de auto nog te hebben.
Wij zouden graag mensen blij maken met deze onderdelen en misschien toch nog een beetje van de opslagkosten eruit halen.
De carrosserie is ook nog aanwezig, ik weet niet in welke staat want deze staat al 20 jaar in een oude schuur opgeborgen dus daar ga ik nog naar kijken.
Ook papieren zijn aanwezig en als ik dit alles heb doorgenomen kan ik jullie ook vertellen welk uit bouwjaar deze is. Volgens mij rond '67.
Alle vragen zijn welkom via pm mail of als reactie.
Bij de juiste intresse wil ik graag tijd erin steken om foto's te maken van de onderdelen en carrosserie.
Hoor graag van jullie groetjes Guido
Is er nog vraag naar Saab 96 onderdelen?
-
vlietmansje
- Geregistreerd lid
Re: Is er nog vraag naar Saab 96 onderdelen?
Interesse is er altijd, alleen is het soms moeilijk de mensen te vinden.
Er bestaat een vereniging met een eigen magazijn, misschien is dat een goed idee?
Ben zelf een 96 aan het opknappen
, staat de auto beetje centraal in Nederland? Transport is vaak een probleem, namelijk.
Er bestaat een vereniging met een eigen magazijn, misschien is dat een goed idee?
Ben zelf een 96 aan het opknappen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Meld je eens bij forummer jota, http://www.takt2aero.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hij kan er vast wel wat mee
-
odin1899
- Donateur

Een paar maanden terug had ik een verzameling onderdelen te koop staan, ging redelijk vlot weg. Had het dan wel best redelijk geprijsd (naar mijn mening). Alleen de voorspatborden raak ik aan de straatstenen niet kwijt.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
hebben we het hier wel over een tweetakt? Misschien wat foto's?
-
turbopilot
- Donateur (7x)

yep wel handig om eerst te weten wat het is, misschien is het wel een monte Carlo
dus als het kan foto' 's van binnen en buiten kant
dus als het kan foto' 's van binnen en buiten kant
-
GuidoM
- Geregistreerd lid
Goedendag sorry dat ik jullie zo lang laat wachten.
Ik heb ondertussen het kenteken even kunnen inzien maar de auto helaas nog niet. Hier ga ik deze week weer voor bellen. (staat bij iemand in een schuur verstopt).
De nieuwe info;
Saab 96 v4 kent deel1 3-2-67
Gewicht ledig 848 kg
Kleur wit
Chassisnummer 434295
Probeer snel weer met nieuwe berichten te komen.
Groetjes Guido
Ik heb ondertussen het kenteken even kunnen inzien maar de auto helaas nog niet. Hier ga ik deze week weer voor bellen. (staat bij iemand in een schuur verstopt).
De nieuwe info;
Saab 96 v4 kent deel1 3-2-67
Gewicht ledig 848 kg
Kleur wit
Chassisnummer 434295
Probeer snel weer met nieuwe berichten te komen.
Groetjes Guido