Gevonden: SAAB 93 transportje naar Noord-Frankrijk

1947-1967
Plaats reactie
Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Gevonden: SAAB 93 transportje naar Noord-Frankrijk

Bericht door Andrys Posthuma » za 15 apr, 2017 13:51

Dag allemaal,

Een SAAB 93 verkopen is een heel gedoe, geduld is een schone zaak. Maar het lijkt er serieus op dat mijn SAAB van eigenaar gaat wisselen, als er geen gekke dingen gebeuren gaat hij naar... Frankrijk.

Vraag van mij en de koper: kan iemand, of ken je iemand die een SAAB op een transportje naar Noord Frankrijk (bij Doornik de grens over en dan ben je er zowat) kan rijden? Tegen betaling uiteraard. PB-tje als je me helpen kan zou ik op prijs stellen.

Dank!

Groetjes, Andrys.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Gezocht: SAAB transportje naar Noord-Frankrijk

Bericht door Tenfour » za 15 apr, 2017 16:16

Ja, ik weet een goede tweetakt transporteur, Mercedes + Hapert autoambulance + chauffeur... mijn vader. Forummer V220<H2700. Ruim 10 jaar ervaring in o.a. Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, België, Zweden en GBr.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tweetaktgroet,

Roger

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » za 15 apr, 2017 20:04

Inderdaad een werkelijk uitstekende transporteur! Heeft voor mij ettelijke auto's opgehaald door heel Nederland. Altijd keurig verzorgd, goed geprijsd en niet onbelangrijk: zeer betrouwbaar! :bluethumb:

Inmiddels kan (lees: mág) ik het alweer jaren zelf, maar er is er maar één met wie mijn auto's anders mee gaan. Gert is één van de zeer weinigen die wél snapt hoe je een auto oplaadt/vastzet (en die dat letterlijk met militaire precisie doet!), in een jungle van voornamelijk klungelaars die geen flauw idee hebben waar ze mee bezig zijn (inclusief de meeste "professionals")...

Kortom: V220<H2700, who else?

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » vr 21 apr, 2017 17:04

Eerder vandaag...

Afbeelding

Andrys Posthuma
Geregistreerd lid

Bericht door Andrys Posthuma » za 22 apr, 2017 16:14

Inderdaad, het is allemaal gelukt! De SAAB heeft een nieuwe eigenaar gevonden. Daarme sluit voor mij ook dit hoofdstuk. Bedankt voor alles, en tabee!

Groet, Andrys

Plaats reactie