Helaas wel, ruim 6 weken geleden onderdeel besteld, snelle reactie, betaald, zou volgende dag opgestuurd worden. Nooit meer iets gezien of gehoord, ook niet na meerdere vragen vian mij via mail. Ik ben niet veel kwijt gelukkig, 4 tientjes. Maar: zou iedereen afraden hier te bestellenchef 9396 schreef: ↑vr 28 mei, 2021 16:01Ik heb deze man gecontacteerd, was zeer vriendelijk op de mail en kon de gevraagde stukken nog leveren.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een hoop andere onderdelen bij te bestellen (voor bijna 750€ in totaal).
Ik heb 2 leveringen ontvangen waarbij er 1 fout onderdeel zat.
Ik heb gemaild met de vraag of hij het juiste stuk bij de resterende levering kon voegen en hoe hij het verkeerde onderdeel terugwou.
Geen antwoord.
Vandaag, een week later, nogmaals (vriendelijk) gemaild, geen antwoord.
Ik mankeer dus nog een (betaalde) dorpel en een bodemplaat twv 160€.
Zijn er gelijkaardige ervaringen met deze leverancier ?
Carrosserie reparatiedelen
-
Roel95
- Geregistreerd lid
Re: Carrosserie reparatiedelen Skanmobileclassics
-
gimli
- Geregistreerd lid
Re: Carrosserie reparatiedelen
Ja, helaas zijn er nu ook verschillende klachten tegen Petrie (Skanmobileclassic) in het Duitse Saab forum, sommige zijn bij de advocaat.
Zelf heb ik vroeger meerdere keren besteld en geen problemen gehad. Maar de laatste tijd lijkt het erop dat hij niet meer betrouwbaar is. Wat jammer.
We moeten nu mensen voor hem waarschuwen.
Zelf heb ik vroeger meerdere keren besteld en geen problemen gehad. Maar de laatste tijd lijkt het erop dat hij niet meer betrouwbaar is. Wat jammer.
We moeten nu mensen voor hem waarschuwen.
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Re: Carrosserie reparatiedelen
Ik heb destijds uiteindelijk wel de ontbrekende spullen ontvangen. Maanden later. Toen ik al lang niks meer verwachtte