Originele spatlappen 96
-
gudmundje
- Donateur

Originele spatlappen 96
Hoi,
iemand een idee waar je de originele spatlappen nog kan vinden. (die met Saab en de "aeroplan" op)...
iemand een idee waar je de originele spatlappen nog kan vinden. (die met Saab en de "aeroplan" op)...
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Originele spatlappen 96
Origineel zijn ze er alleen nog gebruikt en duur... De Zweedse Saabclub had ze, maar ik zie nu alleen de latere met SAAB er op. Misschien heeft Onno Kempink ze nog.gudmundje schreef:iemand een idee waar je de originele spatlappen nog kan vinden. (die met Saab en de "aeroplan" op)...

Zoek je ze voor de 95 of de 96? Voor een 95 zijn ze origineel iets breder, maar die van een 96 passen ook wel.
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
Basman
- Geregistreerd lid
-
szaab
- Geregistreerd lid
-
Martien_96V4
- Geregistreerd lid
-
szaab
- Geregistreerd lid
-
wlkts
- Geregistreerd lid
-
szaab
- Geregistreerd lid
Beetje het idee van mijn oude 900ng, schuurde over de verkeerdrempels met spatlappen(ook bij nauwelijks inveren). Mensen nakijken en roepen dat er iets loshing onder de wagen...Zorg wel dat je nieuwe spatlappen goed vrij hangen. Bij mij (met alleen saab, die van een stugger kunststof lijken dan met vliegtuig) raakten ze net het spatbord met een hoop ondefinieerbare herrie tot gevolg. Hoekje eruit gesneden en klaar.