een 93 in de goeie kleur
-
pieterp
- Geregistreerd lid
-
pieterp
- Geregistreerd lid
is een monte carlo of sport dan niet uniek en voor de liefhebberTenfour schreef:Update:
Ik heb altijd gezegd dat de 93 niet te koop is, maar over een serieus bod wil ik nu best nadenken. Zelf zoek ik liever een Saab 96 Sport of een Monte Carlo tweetakt om in te kunnen zetten voor Historische Rallies. Er zijn vast nog grotere liefhebbers dan ik te vinden voor zo´n unieke Saab 93
Mvrgr,
Roger
-
MvR
- Geregistreerd lid
Ik heb 'm een tijdje geleden zien staan in de showroom; nu pas realiseer ik me dat het de auto is waar al e.e.a. over geschreven is op dit forum. Ik vind het een mooie auto!Nu te zien in Amersfoort
Allereerst: ik realiseer me dat de verkoper best mans genoeg is om voor zichzelf op te komen, ik wil in geen geval pedant overkomen. Maar...
Zo langzamerhand begin ik me af te vragen waarom de verkoper zich zou moeten gaan verantwoorden voor de inhoud van de verkooptekst. Of waarom de auto(onderdelen) afgekraakt moeten worden. Het is een prachtexemplaar dat de tand des tijds goed heeft doorstaan. Vertroeteld is en aangepast is aan de moderne(re) eisen. En niet origineel? Na 50 jaar is geen enkele auto origineel meer! Al was het maar de samenstelling van de lak die er gedurende een restauratie opgebracht is!
Het is toch te bizar voor woorden dat iemand vanuit 'ons midden' min of meer ter verantwoording wordt geroepen omdat zijn auto enigszins is aangepast. Wat veel belangrijker is, is het feit dat hij 'ons' als eerste wil laten delen in de wetenschap dat de auto -onder voorwaarden- te koop is. Geweldig dat wij eerste keus hebben!
Ik heb bovenstaande geschreven, omdat ik het belangrijk vind dat iemand zonder schroom zijn of haar auto te koop aan kan bieden, zonder met bevende handen het toetsenbord aan te raken met de gedachte: "Wat zullen ze er wel niet van vinden?"
Kritisch opbouwend graag, ik wil me een volgende keer, mocht ik eens een Saab willen verkopen, ook niet verplicht voelen om me te verweren over wat ik ter goeder trouw heb opgeschreven. Het is een hobby, het is oud blik waar we plezier aan hebben. Laten we met beide benen (vier wielen?) op de grond blijven staan!
En ik weet zeker dat de volgende eigenaar er een prachtige auto aan heeft!
Menno