RPP Rolf Proudly Presents.......

1947-1967
baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » za 03 okt, 2009 15:41

ah leuk, toch in goede handen gekomen, iemand die deze schone op waarde wist te schatten. Karakterbakkie die ons kikkerlandje dus niet wilde verlaten...ik voel een Herbie achtig verhaal opkomen, bint ook net menschen.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » zo 04 okt, 2009 18:58

Om je 96 compleet te maken Rolf:

Afbeelding

http://www.tradera.com/SAAB-96-1964-BRO ... n_99556893

De bijbehorende brochure uit 1964

RolVer
In memoriam †

Bericht door RolVer » zo 04 okt, 2009 21:01

Tenfour schreef:Ik stem voor "de pruttel":
Eerste investeringen zouden radiaalbanden kunnen zijn
Hallo Roger, bedankt voor je reactie. De opmerking over radiaalbanden verbaasd mij, want die zitten erop. Graag zou ik je filmpje willen hebben, is het mogelijk om dat te mailen en bedankt voor de folder tip, ik ga er achteraan.

@ N207: Bedankt voor de kleuren informatie. Enig idee waar te koop?

Alhoewel er nog tot 11 oktober gestemd kan worden kan de onafhankelijke internationale jury nu al zeggen dat voor 90% zeker de naam "De Pruttel" het gaat winnen. Ook Maurice de Hond heeft een peiling gedaan waar "De Pruttel"wel zeer hoge ogen gooit.
Vooruitlopend op de definitieve einduitslag kunnen de volgende forumleden volgend voorjaar een uitnodiging ontvangen voor een korte ceremoniele plechtigheid met aansluitend de onvolprezen Haderslev Fuglsang en de nodige Ringridderpølser:
Willeme, Tenfour, N207, Nacra93, MelleZ, Reub, BS (Bert), Edwin mtb,
Marce/Gerry (2 personen, de afdeling van 59 krijgt de fotoos :P ), Torea

Nog een opmerking over de naam Pruttel, zoals sommige forumleden al hebben opgemerkt kan deze naam in Denemarken voor de nodige hilariteit zorgen. Je prutkanal (spreekuit: proetkanaal) zijn je darmen Een prut is een scheet in het Deens. Nu is De Pruttel wel een scheetje, maar mijn collega's heb ik wijselijk niet ingelicht over deze naam. Degene die dus voor "De Poepdoos" gestemd zouden hebben, waren dicht bij de Deense waarheid. :lol:

Groet Rolf (hij is blij verrast met de reacties)

Plaats reactie