interieur verwarming 96 tt
-
gudmundje
- Donateur

interieur verwarming 96 tt
Hoi,
de interieurverwarming doet het niet, ..., blaast enkel koude lucht, ook bij warme motor. Niet dat het koud wordt de komende dagen, maar het is toch handig voor een tweetaktje om wat extra warmte kwijt te krijgen.
Iemand een idee ?
de interieurverwarming doet het niet, ..., blaast enkel koude lucht, ook bij warme motor. Niet dat het koud wordt de komende dagen, maar het is toch handig voor een tweetaktje om wat extra warmte kwijt te krijgen.
Iemand een idee ?
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: interieur verwarming 96 tt
Bediening van de thermostaatkraan stuk/los?gudmundje schreef:de interieurverwarming doet het niet, blaast enkel koude lucht...
-
keuss
Bij mij het tegenovergestelde. Mijn verwarming staat altijd op warm.. en dat is deze dagen niet zo handig.
Ik heb de motorkap open gedaan en ben met het hendeltje (rood, blauw) gaan spelen. Ik zie dat een kabel beweegt. Echter, waar die kabel aan vast zit, zit geen beweging in!
Er zit een hendeltje aan die naar mijn idee totaal niet doet wat er moet gebeuren, dus ik denk dat er een onderdeel ontbreekt. Het hendeltje is echter wel naar binnen te duwen en naar buiten te trekken.
Hier dan maar wat foto's:
Stand op warm:

Stand op koud:

Heeft iemand misschien een foto van een werkende aansluiting?
Ik heb de motorkap open gedaan en ben met het hendeltje (rood, blauw) gaan spelen. Ik zie dat een kabel beweegt. Echter, waar die kabel aan vast zit, zit geen beweging in!
Er zit een hendeltje aan die naar mijn idee totaal niet doet wat er moet gebeuren, dus ik denk dat er een onderdeel ontbreekt. Het hendeltje is echter wel naar binnen te duwen en naar buiten te trekken.
Hier dan maar wat foto's:
Stand op warm:

Stand op koud:

Heeft iemand misschien een foto van een werkende aansluiting?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Zo te zien heb je geen originele thermostaatkraan meer.
De binnenkabel zit onder het verwarmingshuis aan de kraan, de buitenkabel zit met één schroefje en een klemmetje vast... moeilijk te zien van boven.
Zie ook viewtopic.php?t=41027

De binnenkabel zit onder het verwarmingshuis aan de kraan, de buitenkabel zit met één schroefje en een klemmetje vast... moeilijk te zien van boven.
Zie ook viewtopic.php?t=41027

-
keuss
Ik ben er eindelijk uit. Ik had geen thermostaat meer. In plaats daarvan is de koelvloeistof permanent aangesloten op mijn kachel, met andere woorden, deze kreeg dus altijd 100% warmte van de motor. Nu heb ik er een aangeschaft om deze aan te sluiten. Nou wil ik de volledige kachel er vanaf halen zodat ik deze ook schoon kan maken e.d. maar nu komt het: ik krijg hem niet los!
Ik heb de 4 schroeven in de console vanaf de binnenkant losgedraaid. Tevens de schroeven die rondom de fan zitten. Maar ik heb het idee dat de 4 schroeven onderaan (die je dus van binnenuit moet losschroeven) niet genoeg zijn. Hij zit daar nog altijd vast!
Wat zeggen jullie? Forceren? Of zijn er nog meer bevestigingspunten?
Groeten,
Ernst
Ik heb de 4 schroeven in de console vanaf de binnenkant losgedraaid. Tevens de schroeven die rondom de fan zitten. Maar ik heb het idee dat de 4 schroeven onderaan (die je dus van binnenuit moet losschroeven) niet genoeg zijn. Hij zit daar nog altijd vast!
Wat zeggen jullie? Forceren? Of zijn er nog meer bevestigingspunten?
Groeten,
Ernst
-
MvR
- Geregistreerd lid
-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-